• Anonym (Sugen fru)

Läckert hotell för date

Söker sexigt, läckert och spännande hotell i mellan eller norra delen av södra Sverige för weekend/övernattning.

Gärna sen ut-checkning, lite fräckare inredning, kanske dubbeldusch eller trevliga sängstolpar?

Tips?

• Svar på tråden Läckert hotell för date
  • Anonym (Sugen fru)
    Anonym (Nyfiken fru) skrev 2021-12-30 14:10:36 följande:

Booking.com har många stugor som ligger avskilt och ensligt men har ingen lyx om det är det du söker? 

Vi var på ett bra hotell med bra standard och briser på Söder i Stockholm som jag kan rekommender?

www.booking.com/Share-VTGjJk

Ja, lyx och fräsch tack.

Ska spana på ditt förslag!
  • Anonym (Sugen fru)
    Anonym (följer) skrev 2021-12-30 15:52:39 följande:

Ulfsunda slott var väldigt mysigt, tycker jag. Hade en stor svit på andra våningen i en flygel. 

Steam hotel i Västerås tror jag inte på för en mysig parhelg, dit åker ju alla mammor med sina döttrar för mamma-dotter-helg. 

Tack för input! Ingen koll på Ulfsunda, får kolla det.

Jag hoppas inte mammor och döttrar är på vårt rum? vart de är i övriga delar av ett hotell kvittar, inte tänkt vara i spa eller så utan ha sex på rummet och egentid för varandra

Men värt att beakta, tycker dock man mest hör om par som åkt dit.
  • Hotelliggaren
    Anonym (Sugen fru) skrev 2021-12-30 19:55:53 följande:
    Tack för input! Ingen koll på Ulfsunda, får kolla det.

Jag hoppas inte mammor och döttrar är på vårt rum? vart de är i övriga delar av ett hotell kvittar, inte tänkt vara i spa eller så utan ha sex på rummet och egentid för varandra

Men värt att beakta, tycker dock man mest hör om par som åkt dit.
    Haha, mor o dotter på rummet låter helt ok för mig! Oskyldig
  • Akroman

At Six, deras superior room är jättläckra......

• Anonym (Sugen fru)
    Akroman skrev 2022-01-10 12:00:14 följande:

At Six, deras superior room är jättläckra......

Får kolla på det, vart i landet?
  • Akroman
    Anonym (följer) skrev 2022-01-11 11:17:43 följande:
    Ja, där har vi varit också, det är trevligt helt klart! 

Ytterligare ett annorlunda och otroligt mysigt ställe är detta i Uppsala:  www.booking.com/hotel/se/boet.sv.html

Förresten, jag tycker att Mariefreds värdshus var fint också - man måste dock ha en svit i de äldsta delarna av huset. Härlig gammaldags stämning. Maten inte lika bra dock om man är intresserad av det. 

Letar själv nu efter en överraskningshelg till min man, så jag följer tråden med intresse! Letar efter något lantligt...
    Har du testat Södertuna Slott i Sörmland?
  • Anonym (följer)
    Akroman skrev 2022-01-11 11:22:44 följande:
    Nej! tack, ska kolla upp det! 
  • Anonym (följer)
    Anonym (följer) skrev 2022-01-11 11:17:43 följande:
    Ja, där har vi varit också, det är trevligt helt klart! 

Ytterligare ett annorlunda och otroligt mysigt ställe är detta i Uppsala:  www.booking.com/hotel/se/boet.sv.html

Förresten, jag tycker att Mariefreds värdshus var fint också - man måste dock ha en svit i de äldsta delarna av huset. Härlig gammaldags stämning. Maten inte lika bra dock om man är intresserad av det. 

Letar själv nu efter en överraskningshelg till min man, så jag följer tråden med intresse! Letar efter något lantligt...
    Rättar mig själv - värdshuset i Mariefred heter ju Gripsholms värdshus! 
  • Akroman

Finns det några hotell för swingers? Jag vet att President i Norrköping inhyser en del gäster som ska besöka CAE, så där kan det kanske gå härligt till i efterdyningarna....eller kanske till fördrinken? Jag har dock inte varit där ska jag väl tillägga.

• Anonym (följer)
    Akroman skrev 2022-01-11 11:22:44 följande:
    En fråga - har du varit på Södertuna slott? Det ser väldigt trevligt ut, men jag såg att det är samma ägare som till Gripsholms värdshus och deras mat var inte så bra tyvärr. Så jag funderar över om det kan vara likadant på Södertuna...min man tycker maten är viktig. Oskyldig
Svar på tråden Läckert hotell för date