Läckert hotell för date
Söker sexigt, läckert och spännande hotell i mellan eller norra delen av södra Sverige för weekend/övernattning.
Gärna sen ut-checkning, lite fräckare inredning, kanske dubbeldusch eller trevliga sängstolpar?
Tips?
Söker sexigt, läckert och spännande hotell i mellan eller norra delen av södra Sverige för weekend/övernattning.
Gärna sen ut-checkning, lite fräckare inredning, kanske dubbeldusch eller trevliga sängstolpar?
Tips?
Booking.com har många stugor som ligger avskilt och ensligt men har ingen lyx om det är det du söker?
Vi var på ett bra hotell med bra standard och briser på Söder i Stockholm som jag kan rekommender?
www.booking.com/Share-VTGjJk
Ulfsunda slott var väldigt mysigt, tycker jag. Hade en stor svit på andra våningen i en flygel.
Steam hotel i Västerås tror jag inte på för en mysig parhelg, dit åker ju alla mammor med sina döttrar för mamma-dotter-helg.
At Six, deras superior room är jättläckra......
At Six, deras superior room är jättläckra......
Finns det några hotell för swingers? Jag vet att President i Norrköping inhyser en del gäster som ska besöka CAE, så där kan det kanske gå härligt till i efterdyningarna....eller kanske till fördrinken? Jag har dock inte varit där ska jag väl tillägga.