• Anonym (Sugen fru)

Läckert hotell för date

Söker sexigt, läckert och spännande hotell i mellan eller norra delen av södra Sverige för weekend/övernattning.

Gärna sen ut-checkning, lite fräckare inredning, kanske dubbeldusch eller trevliga sängstolpar?

Tips?

• Svar på tråden Läckert hotell för date
  • BlåFisk
    Anonym (Clueless) skrev 2022-01-13 23:15:45 följande:

Pigalle och/eller Dorsia i GBG! Tänk tung sammet, spets och murrig färgpalett. Sen hellstens malmgård i Stockholm. Lite simplare men mysiga stenvalv i tak och imponerande starka sängstolpar!

Hellstens Malmgård är verkligen fint om man gillar old school romantiskt. Men jag anar att det är ett knäpptyst ställe (och att detta kan bli högljutt, haha!). 
  • Anonym (Clueless)
    BlåFisk skrev 2022-01-21 00:57:03 följande:
    Hellstens Malmgård är verkligen fint om man gillar old school romantiskt. Men jag anar att det är ett knäpptyst ställe (och att detta kan bli högljutt, haha!). 

Högljutt? Ja det får vi ju verkligen hoppas! :D

• Hotelliggaren
    BlåFisk skrev 2022-01-21 00:57:03 följande:
    Hellstens har jag varit på för en massa år sedan. Då med en dam som inte var så högljudd. Väldigt romantiskt som du säger.
  • Anonym (följer)

Får jag fråga mer om At Six? 

Har tittat på deras hemsida och allt ser jättetrist ut på bilderna. Ni som rekommenderar det, vad är det som gör att det är bra? Nyfiken? (letar mest efter ställen som ligger naturskönt, men ibland håller vi oss i stan ändå?) 

• Anonym (Sugen fru)

Så mycket förslag! Ska titta runt. 
    ej bokat något ännu i alla fall. 

lyhört vill man ju inte ha! 

• Hotelliggaren
    Anonym (Sugen fru) skrev 2022-01-22 14:35:18 följande:

Så mycket förslag! Ska titta runt. 
    ej bokat något ännu i alla fall. 

lyhört vill man ju inte ha! 

Kollat dina inlägg och jag går i samma tankar rent geografiskt. Hittar du på nåt spännande så skrik till. Tänkte busa i helgen, finns tankar om att hooka med nåt trevligt par på samma hotell. Snacka i baren och kanske inspirera varandra....
  • Anonym (Mman)
    Robert 558 skrev 2021-12-26 19:40:29 följande:

Asian spa i Varberg har vad du söker, eller vad sägs om en glasad dusch mitt i rummet, eller glasväggar in till toan?

Katastrof när man tar morgonbajsen med kaffemuggen i högsta hugg. 
  • Hotelliggaren
    Anonym (Mman) skrev 2022-01-22 19:29:05 följande:
    Katastrof när man tar morgonbajsen med kaffemuggen i högsta hugg. 
    Skrikandes
  • Hotelliggaren

Ok, fråga till er i branschen: sitter på booking.com och jämför lite hotell. Vissa är märkta med "ljudisolering". Dessa är ofta lite dyrare. Är det bara bullshit eller kan man lita på att de är tystare? Tänker inte betala för nåt man inte får.

• Anonym (Sugen fru)
    Hotelliggaren skrev 2022-01-22 18:23:42 följande:
    Kollat dina inlägg och jag går i samma tankar rent geografiskt. Hittar du på nåt spännande så skrik till. Tänkte busa i helgen, finns tankar om att hooka med nåt trevligt par på samma hotell. Snacka i baren och kanske inspirera varandra....

Låter nästan som en dateing annons hihi?

hoppas ni fick till det!

Hojtar till om något bokats?
    men ?side-kicken? vi funderade på att boka med har skaffat stadigt sällskap så inget datum satt.

Svar på tråden Läckert hotell för date