• Anonym (Sugen fru)

Läckert hotell för date

Söker sexigt, läckert och spännande hotell i mellan eller norra delen av södra Sverige för weekend/övernattning.

Gärna sen ut-checkning, lite fräckare inredning, kanske dubbeldusch eller trevliga sängstolpar?

Tips?

• Svar på tråden Läckert hotell för date
  • Hotelliggaren
    Anonym (Sugen fru) skrev 2022-02-16 18:21:55 följande:

Låter nästan som en dateing annons hihi?

hoppas ni fick till det!

Hojtar till om något bokats?
    men ?side-kicken? vi funderade på att boka med har skaffat stadigt sällskap så inget datum satt.

I slutänden blev det Radisson Blu. De är alltid bra och samma stil o standard överallt. Det var en prisfråga. Vi räcker utmärkt till för varandra, men man är ju öppensinnad och att blanda in andra är ett alternativ. PM?
  • Anonym (Sugen fru)

Inte bokat något alls ännu? tänker att nu har covid lagt sig och man kanske kan boka något kul

ska kolla igenom trådens tips!

dykt upp några nya tips? 

• Anonym (sugen kvinna)

Intresserad av ett häftigt hotell med B&B i Sörmland. 

Några tips av erfaren Hotelliggare?

• Akroman
    Anonym (följer) skrev 2022-01-21 08:14:30 följande:

Får jag fråga mer om At Six? 

Har tittat på deras hemsida och allt ser jättetrist ut på bilderna. Ni som rekommenderar det, vad är det som gör att det är bra? Nyfiken? (letar mest efter ställen som ligger naturskönt, men ibland håller vi oss i stan ändå?) 

Deras superiorrum har stora fönster (insynsskyddade med någon slags inlägg i glaset ) längs med hela långsidan. Rummen är stora och inredningen sobert stilren. Vi har t o m använt rummet till fotografering (bra ljus, läckra och flera bakgrunder). Det lämpar sig dessutom väldigt bra till att vara fler par i om man gillar det. Det ger kanske inte så romantisk touch, utan snarare en sexigt porrig känsla. 
  • Miss Tara

Venusgården i Skåne. 
    Erorikpedagogen Ylva Franzen sex- och kärleksparadis. Rummen hon hyr ut heter Venusrummet, Taorummet, Kama Sutra rummet. Ja ni fattar ...

• Anonym (sugen kvinna)
    Miss Tara skrev 2022-07-11 22:16:34 följande:

Venusgården i Skåne. 
    Erorikpedagogen Ylva Franzen sex- och kärleksparadis. Rummen hon hyr ut heter Venusrummet, Taorummet, Kama Sutra rummet. Ja ni fattar ...

Tack för tipset! Låter exakt som min stil Hjärta

Nu gäller bara att hitta en vågad och trevlig skåning som är med på noterna! 
    Var finns han?
  • Hotelliggaren

Nu är det dags igen! Tips i stockholmsområdet, ska helst vara väldigt klassiskt. Kollade kung carl, men det är så jäkla dyrt. Nån?

• Anonym (sugen kvinna)
    Hotelliggaren skrev 2022-07-12 14:33:32 följande:

Nu är det dags igen! Tips i stockholmsområdet, ska helst vara väldigt klassiskt. Kollade kung carl, men det är så jäkla dyrt. Nån?

Kanske delad kostnad`? ... delad glädje? 
  • Hotelliggaren
    Anonym (sugen kvinna) skrev 2022-07-13 23:07:31 följande:
    Kanske delad kostnad`? ... delad glädje? 
    Självklart betalar mannen! Jag känner mig prostituerad i annat fall!Skrikandes
  • Anonym (sugen kvinna)
    Hotelliggaren skrev 2022-07-13 23:30:57 följande:
    Självklart betalar mannen! Jag känner mig prostituerad i annat fall!Skrikandes
    Aj då men låter intressant. Nyfiken
Svar på tråden Läckert hotell för date