• Anonym (Sugen fru)

Läckert hotell för date

Söker sexigt, läckert och spännande hotell i mellan eller norra delen av södra Sverige för weekend/övernattning.

Gärna sen ut-checkning, lite fräckare inredning, kanske dubbeldusch eller trevliga sängstolpar?

Tips?

• Svar på tråden Läckert hotell för date
  • Hotelliggaren
    Anonym (Sugen fru) skrev 2021-12-27 19:35:06 följande:

Kul med förslag! Fortsätt gärna tipsa!

Finns det något tex runt Jönköping/Lidköping/Norrköping eller annat köping?

Haymarket har jag aldrig tänkt på så, men riktigt fint ser det ut! Måste kolla upp.

Varberg stadshotell /Asian spa - såg klockrent ut! Vilka rum! Synd på avståndet? men kanske värt resvägen. Fanns ju många alternativ på rum!

Kung Carl i Stockholm har vi varit på. Riktigt kul rum. Sängstolpar ett stort pluss.

Härligt, då har vi knullat i samma säng!
  • Anonym (Sugen fru)
    Hotelliggaren skrev 2021-12-27 23:31:07 följande:

Härligt, då har vi knullat i samma säng!

Finns två rum vad jag vet med liknande design, så kanske inte? Oavsett var hotellet rätt tråkigt i sig även om rummet gjorde sitt.
  • Hotelliggaren
    Anonym (Sugen fru) skrev 2021-12-28 20:43:52 följande:
    Finns två rum vad jag vet med liknande design, så kanske inte? Oavsett var hotellet rätt tråkigt i sig även om rummet gjorde sitt.
    Ja det stämmer. De gjorde stor grej av sin "jazzklubb" men den var inte mkt att hänga i. Men gillade att badkaret stod mitt i rummet nästan. Golvet gillade det inte lika mkt såg jag.... Skrikandes
  • Anonym (m)

Alla bra hotell skall ha sängar med rejäla sängstolpar!

• Anonym (R)

Vad är sängstolparna till för????

• Anonym (Sugen fru)
    Anonym (R) skrev 2021-12-29 12:07:35 följande:

Vad är sängstolparna till för????

Tillför stil och karaktär till rummet. Det visuella är viktigt. Pampigt intryck.

Sängstolpar är bra att hålla sig i eller bindas fast i/runt.
  • Anonym (R)
    Anonym (Sugen fru) skrev 2021-12-29 16:59:09 följande:
    Tillför stil och karaktär till rummet. Det visuella är viktigt. Pampigt intryck.

Sängstolpar är bra att hålla sig i eller bindas fast i/runt.
    Coolt!
  • Anonym (Hm)

Hur kan Varberg vara för långt bort när du i din TS skriver södra delen av Sverige?

• Anonym (Sugen fru)
    Anonym (Hm) skrev 2021-12-29 17:44:36 följande:

Hur kan Varberg vara för långt bort när du i din TS skriver södra delen av Sverige?

Står:

mellansverige eller NORRA delen av södra Sverige

Några tips?

Lagt till Varberg i listan över potentiella hotell, men bilresan dit skulle äta upp lite mycket av weekendtiden tyvärr.
  • Anonym (Bodil)
    Anonym (Sugen fru) skrev 2021-12-29 18:04:31 följande:

Står:

mellansverige eller NORRA delen av södra Sverige

...och det tolkade jag som typ Sundsvall eller Östersund. Kanske så långt söderut som Gävle. :)

Återkommer om jag kommer på något bra ställe längre söderut! Landet eller stan?
Svar på tråden Läckert hotell för date