EpicF skrev 2023-05-24 22:24:03 följande:
Och fortfarande ingen källa.
Ser du ger mig rätt i allt.
Så är det sista gången vi hör talas om dina magiska skador menar du då?
Du vet dom som ingen kan se i 9år 364d 23h 59min 59sek, och sen 2 sekunder senare magiskt uppenbarar sig.
Hur kunde du gå på antivaccer propaganda undrar jag.
Och att du inte ens en gång har ett exempel på detta skett innan, eller ens en beskrivning hur denna galna sker.
Det borde berätta något för dig och hur galet fel du har på den, varför bär du antivaccer propaganda är det som faktiskt intresserar mig mer.
Och vad skulle det vara för mening ge länk, du har ju aldrig läst dom ändå, som tex BBC sakliga beskrivning om skadorna av vaccinen, som de berättar är så få att det är betydelselöst nu med en så lite siffra, en siffra som helt garanterat är än mindre nu än när den sakliga återgivningen om skadeverkningarna av vaccination gjordes.
DU har källan, inte mitt problem du inte tittar på dom.
Och den erfarenheten vi har med dig, det är att du aldrig bryr dig om källor.
En normal person hade sagt detta var en intressant tes och hade aldrig blivit så svårt triggad av Dennis Carroll.
Intressant du försöker berätta du vet bättre än en världsledade virolog och virusjägare, hur det uppstår är galet kul.
Men det är väl som när du efterkonstruktion att en infektionsläkare sagt att COVID-19 är mycket mer smittsamt än vattkoppor, fast än vi redan visste om COVID-19 R0-tal vid tillfället.
Du borde lära dig det jag alltid gör de få ggr jag återger nått fel, och det är be om ursäkt för felet och gå vidare.
Det verkar som det är nått som hindrar dig erkänna dina fel.
Undrar vad det är om.
FuckGoggleAskMe skrev 2023-05-24 23:34:33 följande:
Förstör inte debatten nu med fakta och information! Debattörerna läser antagligen inte den länkade artikeln och även om de gör det, förstår de den inte. Ante porcos margueritas iactare.
Dock vad har en förutsättningslös diskussion om smittsamhet med fakta och information och göra?
Sk007 skrev 2023-05-25 10:40:40 följande:
Förlåt!
Det komiska var att jag söktenstöd för det Klyban hävdade men kom istället över denna artikel som istället gav Epicf stöd.
Jag ber så mycket om ursäkt för mitt klavertramp och återkommer först när jag lyckats skriva en helt osammanhängande text där jag motsäger mig själv och mina påståenden.
Dock existerade inte Delta/Omikron då, du missade en den LILLA detaljen 
Och R0.talet på COVID-19 var en tiondel mot vattkoppors, hade du funderat på att det inte alls gav användaren nått stöd alls då???
Vet du vad en förutsättningslös diskussion är för något?
För vet att en del hade problem med FHM när de hade en sådan också, och de då inbillade sig att FHM talade om fakta och allt de gjorde var ställa frågor ifrån olika håll.
Jag sett detta många ggr innan och hur när man ställer dumma frågor i medicinen i syfte att inte fastna vid en teori/fakta/eller vad det nu må vara man vill uppnå.
Och det är att man behandlar den förutsättningslösa diskussionen som någon form av bevis.
De har också ställt samma frågor om tex luftburet virus, och där kom man fram det till att viruset saknar de möjligheter att överleva utan droppar och att liptidhöljet gör det omöjligt att bli ett luftburet virus.
Och semantik funkar inte i klassificeringen om smittvägen.
För de tror sprids i luften i droppar är samma som luftburet virus, luftburna virus är mässlingen, vattkoppor och tuberkulos COVID-19 är inte.
Dock finns det miljoner med artiklar och återgivningar som säger luft, och ingen fattar att detta är inte den vetenskapliga klassificeringen ens och att COVID-19 inte ens kan smitta i luften utan sina droppar och därför är det ett droppvirus.
Och hade det varit luftburet, så hade det varit över på ett år, för då hade vi haft R0-tal på säkert långt över 100.