EpicF skrev 2023-06-01 18:57:49 följande:
Nej, det har jag inte skrivit. Om du läser vad jag skrev så står det "Jag har redan tagit del av hans arbete och jag tyckte inte det var speciellt intressan."
Hur tänkte du att jag ska ge en källa på något som ännu inte inträffat? Jag kan inte se in i framtiden. Kan du?
Jag läser förövrigt alla länkar som ges, iallafall träden jag är inne och läser. Vissa är intressanta, andra är ointressanta. Vissa är sanna och vetenskapliga och vissa är helt mumbojumbo.
Och fortfarande så kan du inte presenteras en källa som styrker det du påstår han har sagt. Med andra ord, det påståendet är inte sant och ändå som påstår det är du. Som jag visste. Bra, nu har jag även fått det bekräftat av dig.
Du har inte ens tagit del av hans arbete, och du säger nått som är så högintressant för pandemier inte är intressant.
Så ställer man sig en enda fråga, vad gör du då här om det är så ointressant?
Och detta med tanke på hur korrelerat hans arbete är med just pandemi.
Det du skriver är i direkt motsats med varandra och där du säger jag är i en tråd är och är ointresserad av ämnet.
Det är rätt märkligt att säga så.
Det är du som tänker så, jag tänker att du ska besvara den process detta sker i, och hur en substans som inte längre finns i kroppen ska magiskt göra skador 10år och 1 sekund senare.
Och hur du ska föra ditt argument med beprövad vetenskap.
Men det är lugnt, vi alla vet redan du inte kan detta och detta pga du gått på ett antivaccer propaganda so mdu inte kan erkänna du blivit lurad av.
Du har lärt mig hur källhantering ska vara, och jag bara ger dig det som du gett oss.
Du har källan, men vet du aldrig läser nått.
Du är makaber som hela tiden KRÄVER men aldrig någonsin ger tillbaka, det är därför med min beprövade erfarenhet berättar för mig det finns ingen mening ge dig källor, för du läser dom inte ändå.
Som tex COVID-19 skulle vara MYCKET mer smittsamt än vattkoppor, och vi öste källor över dig och du fortsatte hävdad detta i månader.
Det var så vi alla lärde oss att du aldrig läser källor, för hade du, så skulle du bara sagt opps my bad mitt fel, såklart att inte COVID-19 är MYCKET mer smittsamt än vattkoppor.
Detta skedde aldrig, stället fick vi en efterkonstruktion om en infektionsläkare inte skulle veta om smittsamhet på ett coronavirus och detta i en tid vi REDAN VISSTE COVID-19 R0-tal.