IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Imorgon ska jag sätta in mitt sista ägg som legat i frysen och sätter in i naturlig cykel. är jätte nervös över om jag verkligen haft ägglossning då kliniken Inte gör vul innan. Och jätte nervös över att tiningen ska gå bra.
sedan hade jag typ glömt att vi kanske inte skulle ha oskyddat sex denna månad haha så hade sex dagen innan positivt äl test sen kom jag ju på att jag får ju ägglossning. inte för jag tror att de kommer ske någon spontan graviditet men skulle ju vara typiskt
Bara de inte sabbar för ägget vi sätter in bara, de tror jag inte att de kan göra i alla fall.
sista gratis försöket så vi hoppas verkligen!!
så nu är man ruvar igen och testdag 29/6
så nu är man ruvar igen och testdag 29/6
Carina82 Grattis! 
Familjeliv strular som vanligt och mitt gamla konto är borta. Fick göra ett nytt nu för det verkar inte komma tillbaka heller.
Jag har också fått ett plus på rd 7. Det var ett svagt men solklart sträck. Jag ville veta vad mina symtom berodde på och om jag skulle få mens snart eller inte.
Kommer nog testa igen både i helgen och på måndag den 20 som är min testdag.
Nu håller jag tummarna att det går bra för er andra som är här med, och att jag och Carina82 kan se fram emot våra ultraljud snart.
Hur mår du Carina82, några symtom?
Jag har lite ont i brösten och växtvärk i livmodern.
Det känns så overkligt!
Carina82 Grattis! 
Familjeliv strular som vanligt och mitt gamla konto är borta. Fick göra ett nytt nu för det verkar inte komma tillbaka heller.
Jag har också fått ett plus på rd 7. Det var ett svagt men solklart sträck. Jag ville veta vad mina symtom berodde på och om jag skulle få mens snart eller inte.
Kommer nog testa igen både i helgen och på måndag den 20 som är min testdag.
Nu håller jag tummarna att det går bra för er andra som är här med, och att jag och Carina82 kan se fram emot våra ultraljud snart.
Hur mår du Carina82, några symtom?
Jag har lite ont i brösten och växtvärk i livmodern.
Det känns så overkligt!
Kommer också testa några gånger till haha, känns som att man behöver se att det inte var en dröm eller så
Min testdag är också 20e, vet inte riktigt vad som är symptom eller bara biverkningar av lutinus. Men drar lite i livmodern och är rejält trött hela tiden. Hoppas verkligen symptomen blir fler, känns som att jag verkligen behöver nåt konkret att hänga upp det här på 

Kommer också testa några gånger till haha, känns som att man behöver se att det inte var en dröm eller så
Min testdag är också 20e, vet inte riktigt vad som är symptom eller bara biverkningar av lutinus. Men drar lite i livmodern och är rejält trött hela tiden. Hoppas verkligen symptomen blir fler, känns som att jag verkligen behöver nåt konkret att hänga upp det här på 

Känns verkligen som en ny värld där man har noll koll haha!
så nu är man ruvar igen och testdag 29/6 Grattis Carina82 och soldröm till plusset!! Så glad för er skull att ni lyckades!!
Smulis85 lycka till med ruvningen!
Själv tar jag en välbehövlig paus från alla hormoner, känner att kroppen verkligen behövde det.
Både jag och sambon äter vitaminer och tillskott till vi kan komma igång med en ny behandling i höst. Tempar också under tiden för att se hur min kropp reagerar och för att lära mig tyda kroppens signaler bättre. Ska bli riktigt intressant att se om det gör någon skillnad i äggkvaliten och antal befruktade ägg till hösten behandling, hoppas verkligen det!
Önskar alla en fin sommar!
Mitt test i onsdags var negativt 
Så nu blir det ingen ny stimulering förrän i augusti då kliniken har stängt i juli.
Men konstig som man är vill jag ändå inte släppa det lilla hoppet man hade den här cykeln, "kanske jag bara är låghormonare?" "Kan man få plus senare än v 5+?" "Har mått lite illa senaste två dagarna..kan det vara något ändå?" "Kanske blödning i tre dagar i betyder att det är kört?" Som sagt, kan noja över sånna frågor hur mycket som helst.