Inlägg från: Anonym (Bi42) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bi42)

    Han vill inte ha vaginalsex

    Nej, det är inte alls typiskt för bi. Det här är hans egna fixering. 
    Du ska såklart fråga honom och inte ett forum. 
    Har ni kört vaginalt alls?
    Att det är svårt att komma finns det väldigt många anledningar till. Anti-depp är väl vanligaste anledningen nu. 

  • Anonym (Bi42)
    Anonym (Lite osäker på honom) skrev 2022-04-18 22:07:07 följande:
    Förlåt men jag frågar först här för att få mer information då jag tror det kan bli ett svårt samtal.

    Ni behöver väl inte vara elaka. 
    Vad är elakt? Nu fattar jag ingenting. Jag svarade på det jag kunde. Men ingen här kan ju svara för honom varför han har den här fixeringen. 
  • Anonym (Bi42)
    Anonym (Lite osäker på honom) skrev 2022-04-18 22:20:42 följande:
    Jag vet att ingen kan svara exakt vad han tänker. Om du tycker jag är dum som frågar här är det väl bättre att avstå att svara.
    Det är ju en majoritet av trådar på FL där man frågar sånt som man skulle kunna ta direkt med den det berör, men man vill ha råd och stöd.
    Kul om du alltid är rak och rättfram. Alla är inte så modiga. 

    Men jag svarade ju på dina frågeställningar som går att besvara. Vad var elakt? 


    Spelar det någon roll hur andra trådar ser ut? Vad har modighet med det att göra? Det är fortfarande bara han som har svaret. Och frågan är tillräckligt viktig för dig för att fråga där du inte kan få svar. 

  • Anonym (Bi42)
    Anonym (Lite osäker på honom) skrev 2022-04-18 22:51:58 följande:
    Kloka tankar.
    Vi har det skönt som jag skrivit men i förlängningen vill jag inte vara utan vaginalt.
    Kanske (troligen) håller det inte forever men just nu. Att raskt avsluta är jag inte redo för. Han är den som driver på mest och vill komma över till mig, så jag känner mig älskad i stunden i alla fall.
    Verkar dock inte vara någon mer man som har samma läggning som honom, av de som skrivit, utan ser det som skadat och udda. Det är inte min bild av den här killen. 
    Jag är bi och har svarat på det. Jag känner inte till någon från någonstans som har sex med kvinnor som inte har vaginalsex. Det är udda. Och det har inte med huruvida han är bi eller inte att göra. 
  • Anonym (Bi42)
    Tukt skrev 2022-04-18 23:24:49 följande:

    Tråden tycks vara full med antagningar. Speciellt då att det har med hans bisexualitet att göra.
    För den normativa delen av hetrosexuella vaniljsexare tycks i bland det där med vaginal penetration vara målet med typ allt. Ett berg av honung och diamanter som ska bestigas till vilket pris som helst. Det är det inte.
    För många, vare sig man är bisexuell eller inte, så finns det andra saker som känns viktigare och mer upphetsande än vaginal penetration.
    Uppenbart är den här bi-killen bra på det han gör, enligt TS själv. Men fine, vad är problemet? Tänk bara lite utanför boxen.


    Problemet är att TS vill ha vaginalsex och inte killen. Du kanske ska läsa det innan du svarar med en massa varmluft von oben. 
  • Anonym (Bi42)
    Anonym (Gravid) skrev 2022-04-18 23:55:10 följande:

    Han vill vara säker på att du inte blir gravid. 


    "Jag kan inte bli gravid så det är ingen rädsla för det. " står det i trådstarten. 
  • Anonym (Bi42)
    Anonym (Gravid) skrev 2022-04-19 00:01:15 följande:
    Han kanske inte litar på TS att det är sant?
    Då brukar man vanligtvis använda gummi istället för att endast köra analt? Det har ju blivit en grej av det. 
  • Anonym (Bi42)
    Tukt skrev 2022-04-19 07:41:53 följande:
    Du kan ju läsa TS svar till mig, så får du svar på ditt påstående.
    Det är ju ändå lite skillnad på att vilja något och att det är ett krav. Och om något redan är bra och fungerar, är det sällan en så kallad deal-breaker.

    Hur då menar du?


    Att du pratar om normativt vaniljsex och utanför boxen ändrar ju inte något, bara talar om hur frigjord du är och tråkiga andra är. 

    Det är ju inte svar på någonting, snarare en uppmaning till att hon ska acceptera läget utan vaginalt annars är hon innanför boxen. 

  • Anonym (Bi42)
    Anonym (Hatt++) skrev 2022-04-19 17:08:58 följande:
    Hördu Bi42, du verkar så arg och otrevlig, vill bjäbba emot. Kan du inte respektera andras svar och läsa in i TS att sexet är bra. Nu. Det är ovanligt det förstår hon och det är det hon vill veta lite mer om. Men varför ska hon lämna honom på studs. Tycker det låter som ett bättre sexuellt förhållande än många gifta och ogifta här på Forumet. Hon njuter, han kommer över för mer.

    Vad snackar du om? Jag har inte påstått att hon ska lämna honom. 


    Frågeställningen gäller att hon saknar vaginalsex och hur det kommer sig att just den här snubben undviker det. Då är resten irrelevant. Det är ju hennes känsla och val, inte upp till dig eller andra hattar att tala om att hon känner fel för det är vaniljigt eller innanför någons box. 


    Jag ska respektera svar men svaren respekterar inte TS fråga?

  • Anonym (Bi42)
    Tukt skrev 2022-04-19 17:44:28 följande:
    Jag kan hålla med dig om att hennes partner kanske inte är lyhörd, då det kommer till vaginal penetration. Eller så kanske han är det, och försöker kompensera så bra han kan.
    Men i vilket fall så blir det svårt resonera när man använder termer som "avvikande". För även om det förmodligen genomförs fler vaginala samlag än anala så blir det då avvikande och konstigt på något sätt?
    Och även om det gör det, hur hjälper det ts med att hennes partner då är avvikande? Frågan är väl mer om deras inkompabilitet är så stor att de inte kan ha en relation. Men förhoppningsvis inte då för att folk på nätet dömt ut honom som "avvikande".

     


    Men du försöker med den motsatta vinkeln. 


    "För den normativa delen av hetrosexuella vaniljsexare tycks i bland det där med vaginal penetration vara målet med typ allt. Ett berg av honung och diamanter som ska bestigas till vilket pris som helst. Det är det inte."


    Att den normativa delen inte har en aning. D.v.s avviker. 
    Men TS vet kanske bäst själv? Den normativa delen också, faktiskt. Du får gärna leva utan vaginalt, tycka det är pest, men det det gör inte att andra tycker så. 

  • Anonym (Bi42)
    Tukt skrev 2022-04-19 20:55:57 följande:
    Fast det här handlar väl ändå inte om vad jag vill. Utan att komma med input på TS problem.
    Och min input är just att om det finns normativa värderingar som påverkar, så är det något man kanske kan jobba med, genom att ta in olika tankar och åsikter. Något TS också höll med mig om i mitt första inlägg.

    Nej.


    "Jag saknar ändå att han undviker vaginalt penetration."


    Är inte att hålla med. 


    Och jo, det handlar om att du talar om hur TS och andra ska känna runt vaginalt. Det har du ju fått både återciterat och bemött. 

  • Anonym (Bi42)
    Tukt skrev 2022-04-19 22:14:44 följande:
    Det blir en smula larvigt att sitta och klippa och klistra. Men så här svarade TS på mitt inlägg...vi tar det igen i repris:
    Tack för ett breddat perspektiv.
    Ja vi har skön  sex länge varje gång. Han ger mig multipla orgasmer. Jag saknar ändå att han undviker vaginalt penetration.
    Ska ta upp det fint, som jag fått råd här. 
    Det räcker rätt bra för mig, och jag tänker inte infinna mig i de homofoba tongångar som ganska tidigt infann sig i tråden.

    Så hon höll inte med. 


    Homofoba tongångar hittar du ju på. Några tänkte att han kanske var mer homo än bi och föredrog rumpan av den anledningen. Det är inte homofobiskt att tro det. Du försöker omvänd och ful retorik igen. 


    För även om det nu skulle vara homofoba tongångar har det ju noll med dina svar att göra. En bortom usel ursäkt för svammel. 


     

  • Anonym (Bi42)
    Tukt skrev 2022-04-19 22:31:24 följande:
    Som jag skrev tidigare. Jag gav mina råd till TS, du tycker inte om dessa och kallar dom svammel. Du ser inte den illa dolda homofobin i tråden.
    Men nu är det inte dig jag diskuterar med. 
    Jag förstår inte ens vad du vill. Jag har aldrig sagt att TS inte vill ha penetration. Jag har get alternativa synsätt. Bland annat att fokusera på det som TS tycker är bra. Synsätt du stör dig på.
    Och med det önskar jag god natt. Du får slutrepliken och kan välja att göra den till ännu ett påhopp. Det bjuder jag på.

    Men du gav inte råd till TS, det är ju det som är vad jag och andra vänder oss mot. Du har talat om att vaginalsex inte är målet och att annat är är viktigare och mer upphetsande och satt dig över alla som faktiskt anser det. Det fobiska står du själv för.. Vaginal- och vaniljsexofobi. 


    Nu har det citerats och förklarats för dig flera gånger och du ser det ändå inte?


    Och anledningen att du skrev så fobiskt är den grasserande homofobin i tråden ;)


    "För den normativa delen av hetrosexuella vaniljsexare tycks i bland det där med vaginal penetration vara målet med typ allt. Ett berg av honung och diamanter som ska bestigas till vilket pris som helst. Det är det inte.


    För många, vare sig man är bisexuell eller inte, så finns det andra saker som känns viktigare och mer upphetsande än vaginal penetration."
Svar på tråden Han vill inte ha vaginalsex