BF JANUARI 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej! När jag försöker öppna länken till fb-gruppen så hamnar jag bara i min start-sida på fb. Någon som vet hur jag ska göra?
ha en fin dag!
Hej! När jag försöker öppna länken till fb-gruppen så hamnar jag bara i min start-sida på fb. Någon som vet hur jag ska göra?
ha en fin dag!
Tack! Jag får prova via datorn sen.
:)
/Sofie
Hej! Är i v6+1 idag, bf 22 januari :)
Har haft 2 missfall och 1 MA tidigare och inga barn än. När jag plussade förra helgen storbölade jag (både glädjetårar men även pga oro).
Vill gärna vara med i FB-gruppen, är inte van vid familjeliv så vore lite smidigare för min del :) Har skickat till Lindflower!
Hoppas verkligen det går vägen denna gången!
någon mer som kommer bli avstängd av sin arbetsgivare från att arbeta fr.om v 20 pga covid smittspridning?
Åh, jag blir snart tokig på mig själv. Kan verkligen inte slappna av och förstå att jag äntligen plussat. Har noll, verkligen noll symptom och är i slutet på vecka 7. Googlat sönder då jag känner mig så extremt rastlös och kan knappt vänta till ultraljud även om det är nu på onsdag (IVF klinik).
Åh, jag blir snart tokig på mig själv. Kan verkligen inte slappna av och förstå att jag äntligen plussat. Har noll, verkligen noll symptom och är i slutet på vecka 7. Googlat sönder då jag känner mig så extremt rastlös och kan knappt vänta till ultraljud även om det är nu på onsdag (IVF klinik).
njut av att slippa kräkningar och vara ett irriterat preggo
lycka till på onsdag!
njut av att slippa kräkningar och vara ett irriterat preggo
lycka till på onsdag!
Jag hakar på, vecka 4+5. Detta ska bli så spännande, mitt första barn