• MagganTop

BF JANUARI 2023

Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023Hjärta 

• Svar på tråden BF JANUARI 2023
  • SaSeLa
    MagganTop skrev 2022-05-29 22:16:02 följande:
    Omöjligt att säga? men slemhinnorna är ju extra sköra nu så samtidigt inget ovanligt. Så länge man inte blöder i samband med krämpor är det ingen fara/idé att höra av sig till vården säger dom ju. Har du fått någon diagnos/återkoppling på dina missfall? Efter tre missfall ska man ju vara garanterad uppföljning. Tänkte om din kropp kanske är i behov av någon medicin etc?
    Jag har varit på undersökning, tagit prover och både jag och fästmannen har tagit blodprover som skickats till Uppsala men inga problem. Kan inte få mer hjälp pga att fästmannen står skriven på en annan adress pga sitt jobb i en annan stad och mitt BMI.
    Men tack för tips om slemhinnorna, jag tänker att det måste vara något sånt. Iof är jag opererad pga cellförändring för ett par år sedan så livmodertappen kanske är extra känslig?
  • Sofiesnabb

Hej! När jag försöker öppna länken till fb-gruppen så hamnar jag bara i min start-sida på fb. Någon som vet hur jag ska göra?
    ha en fin dag!

• lipa3646
    Sofiesnabb skrev 2022-05-30 07:24:51 följande:

Hej! När jag försöker öppna länken till fb-gruppen så hamnar jag bara i min start-sida på fb. Någon som vet hur jag ska göra?
    ha en fin dag!

Jag öppnade länken vi webbläsaren o sen klistrade jag in länken och då funka det :)
  • Sofiesnabb
    lipa3646 skrev 2022-05-30 07:27:22 följande:
    Jag öppnade länken vi webbläsaren o sen klistrade jag in länken och då funka det :)

Tack! Jag får prova via datorn sen. 

:) 
    /Sofie 

• hfg1234

Hej! Är i v6+1 idag, bf 22 januari :)

Har haft 2 missfall och 1 MA tidigare och inga barn än. När jag plussade förra helgen storbölade jag (både glädjetårar men även pga oro).

Vill gärna vara med i FB-gruppen, är inte van vid familjeliv så vore lite smidigare för min del :) Har skickat till Lindflower!

Hoppas verkligen det går vägen denna gången!

• MagganTop

någon mer som kommer bli avstängd av sin arbetsgivare från att arbeta fr.om v 20 pga covid smittspridning?

• Anonym (Mina)

Åh, jag blir snart tokig på mig själv. Kan verkligen inte slappna av och förstå att jag äntligen plussat. Har noll, verkligen noll symptom och är i slutet på vecka 7. Googlat sönder då jag känner mig så extremt rastlös och kan knappt vänta till ultraljud även om det är nu på onsdag (IVF klinik). 

• MagganTop
    Anonym (Mina) skrev 2022-05-30 16:00:13 följande:

Åh, jag blir snart tokig på mig själv. Kan verkligen inte slappna av och förstå att jag äntligen plussat. Har noll, verkligen noll symptom och är i slutet på vecka 7. Googlat sönder då jag känner mig så extremt rastlös och kan knappt vänta till ultraljud även om det är nu på onsdag (IVF klinik). 

Man behöver ju nödvändigtvis inte ha symtom bara för man är gravid heller? i min förra graviditet kände jag mig helt som vanligt förutom att man blev lite tung o otymplig när magen växte Flört njut av att slippa kräkningar och vara ett irriterat preggo Glad lycka till på onsdag!
  • Anonym (Mina)
    MagganTop skrev 2022-05-30 16:10:24 följande:
    Man behöver ju nödvändigtvis inte ha symtom bara för man är gravid heller? i min förra graviditet kände jag mig helt som vanligt förutom att man blev lite tung o otymplig när magen växte Flört njut av att slippa kräkningar och vara ett irriterat preggo Glad lycka till på onsdag!
    Haha nej, jag försöker intala mig själv det också men hamnar ändå på artiklar och forum. Därav att jag blir tokig på mig själv. Det kan gå både bra och dåligt oavsett mycket eller inga symptom så det är ju omöjligt att vara säker ändå. Håller tummar och tår Glad
Svar på tråden BF JANUARI 2023