BF JANUARI 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Det finns fortfarande platser kvar i fb gruppen! Skriv ett dm till Lindflower om du vill vara med 
Det finns fortfarande platser kvar i fb gruppen! Skriv ett dm till Lindflower om du vill vara med 
Vaknade imorse av en hemsk upplevelse, fick orgasm i sömnen men det gjorde så fruktansvärt ont i livmodern som bara krampade. Har haft orgasm i sömnen tidigare men då var det en behaglig känsla. Blev livrädd att det skulle börja blöda eller nåt men nej, verkar ha varit sammandragningar eller nåt. Någon som upplevt samma?
Vaknade imorse av en hemsk upplevelse, fick orgasm i sömnen men det gjorde så fruktansvärt ont i livmodern som bara krampade. Har haft orgasm i sömnen tidigare men då var det en behaglig känsla. Blev livrädd att det skulle börja blöda eller nåt men nej, verkar ha varit sammandragningar eller nåt. Någon som upplevt samma?
Hej.
Vad roligt att kunna följas åt i en facebookgrupp.
Jag är i vecka 8 precis idag och har då bf den 13/1. Plussade för snart 3 veckor sedan och det är vårt första barn så allt är väldigt nytt. Det kom som en glad liten överraskning då jag och min sambo egentligen tänkt börja försöka först till hösten.
Jag mår ganska bra än så länge vilket jag är glad över. Är oerhört trött, ömma bröst, lite molande i magen och är ganska svullen.
Håller tummarna att allt går som det ska 
V.8+1 idag. Tiden går så långsamt... vill bara veta om det finns nåt därinne nu, vul om 2 veckor.
symptom hittills:
utebliven mens
ingen migrän
yrsel i v.7-8, (antar det är symptom)
halsbränna(har aldrig haft förutom vid graviditet)
ilningar, stickningar runt livmodertrakten/växtvärk.
svullen mage.
längtar till när svullnaden över magen lägger sig, den är inte lika fin som själva gravidmagen sen. :)
Med förra barnet kom magen runt v.19 och gick att dölja till vecka 25, då berättade jag för jobbet.
Undrar hur det blir denna gång...
V.8+1 idag. Tiden går så långsamt... vill bara veta om det finns nåt därinne nu, vul om 2 veckor.
symptom hittills:
utebliven mens
ingen migrän
yrsel i v.7-8, (antar det är symptom)
halsbränna(har aldrig haft förutom vid graviditet)
ilningar, stickningar runt livmodertrakten/växtvärk.
svullen mage.
längtar till när svullnaden över magen lägger sig, den är inte lika fin som själva gravidmagen sen. :)
Med förra barnet kom magen runt v.19 och gick att dölja till vecka 25, då berättade jag för jobbet.
Undrar hur det blir denna gång...
känns så overkligt att något växer i magen, har noll symtom vilket gör att man är mer orolig. har ul om tre veckor så ska bli skönt att få ett svar om allt är som det ska
hade inga symstom i min förra graviditet heller så vet att det inte behöver va ett dåligt omen (dock har jag fått nästäppa men det är ju inget överdrivet symtom)
kommer vara i vecka 20 när det är dags att börja jobba igen men det var oklart om chefen ville stänga av mig eller inte då man som gravid fortfarande räknas som riskgrupp för corona.
känns så overkligt att något växer i magen, har noll symtom vilket gör att man är mer orolig. har ul om tre veckor så ska bli skönt att få ett svar om allt är som det ska
hade inga symstom i min förra graviditet heller så vet att det inte behöver va ett dåligt omen (dock har jag fått nästäppa men det är ju inget överdrivet symtom)
kommer vara i vecka 20 när det är dags att börja jobba igen men det var oklart om chefen ville stänga av mig eller inte då man som gravid fortfarande räknas som riskgrupp för corona.Ems1991: Vad skönt att du hittills verkar ha mått såpass bra! Spännande med ultraljud, är det kub du ska göra? :) Håller alla tummar och tår att allt ser bra ut!
Jag mår bra, har lyckats hålla igång träningen vilket har hjälpt :) Idag vaknade jag för första gången med ganska ordentligt illamående och riktiga kramper i magen, det släppte en timme senare men var väldigt obehagligt.. längtar också tills ultraljud, känns som att det bidrar med ett rejält lugn :)