• Anonym (...)

Jo jag skiter i dina barn!

Bara för att förtydliga för FL mobben.

De flesta bryr sig inte om ? bonusbarn?. De har redan föräldrar så varför förväntar ni er alltid att andra ska axla något som helst ansvar eller göra uppoffringar för era ouppfostrade söndercurlade ungar?

Gör DITT jobb och sluta ställ krav på andra!

• Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!
  • BreachMode
    Ess skrev 2022-06-23 16:46:53 följande:
    Att du har noll koll märks verkligen, du gör bort dig gång på gång, det är direkt patetiskt.
    Kul när dom i tråden som gör bort sig, försöker uttrycka sig som en enhet. Har ni slut på idéer så nu försöker ni med projicering?
  • Anonym (...)
    Ess skrev 2022-06-23 16:46:53 följande:
    Att du har noll koll märks verkligen, du gör bort dig gång på gång, det är direkt patetiskt.
    Ja nu börjar det bli riktigt pinsamt med diagnoser oxå. De måste vara sjukt frustrerade över att du inte skäms för att du inte ställde upp som betjänt åt de stackars svältande barnen.
  • Anonym (...)
    BreachMode skrev 2022-06-23 16:51:44 följande:
    Kul när dom i tråden som gör bort sig, försöker uttrycka sig som en enhet. Har ni slut på idéer så nu försöker ni med projicering?
    Tycker du att du tillför något till tråden? Du har ju själv sagt att du inte tänker komma med några argument. Så är du här bara för att ställa diagnoser och tjafsa?
  • Kockobello
    Anonym (...) skrev 2022-06-23 16:44:13 följande:

Det bara fortsätter i brist på några vettiga argument. 

Bittra, hatar barn, önskar livet ur dem, svartsjuka, tycker synd om sig själv och allt vad det är. De kan verkligen inte släppa att någon vågar vägra curla ANDRAS barn..

Vad är det för konstiga relationer ni har när ni hela tiden måste påtala att det är "ANDRAS barn, "ungar", malus etc? Som jag skrev tidigare, vilka bisarra konstellationer ni skapat. Vilka jävla "familjer".
  • Kockobello
    Kockobello skrev 2022-06-23 17:27:23 följande:
    Vad är det för konstiga relationer ni har när ni hela tiden måste påtala att det är "ANDRAS barn, "ungar", malus etc? Som jag skrev tidigare, vilka bisarra konstellationer ni skapat. Vilka jävla "familjer".
    Så dysfunktionellt så man bara gapar.
  • Ess
    Anonym (...) skrev 2022-06-23 16:58:17 följande:
    Ja nu börjar det bli riktigt pinsamt med diagnoser oxå. De måste vara sjukt frustrerade över att du inte skäms för att du inte ställde upp som betjänt åt de stackars svältande barnen.
    Allt tjafset om diagnoser hit och dit visar bara vilka inskränkta obildade typer som skriver.

Det var ett tydligt uttalat krav från mig att de skulle klara sig själv, OM de skulle va där när inte maken var hemma. Hade de sagt nej till det så hade de fått va hos mamman istället, eller hos en ?barnvakt? eller vad det kan kallas när de är så gamla. 
  • Kockobello
    Ess skrev 2022-06-23 18:12:01 följande:
    Allt tjafset om diagnoser hit och dit visar bara vilka inskränkta obildade typer som skriver.

Det var ett tydligt uttalat krav från mig att de skulle klara sig själv, OM de skulle va där när inte maken var hemma. Hade de sagt nej till det så hade de fått va hos mamman istället, eller hos en ?barnvakt? eller vad det kan kallas när de är så gamla. 
    Lol
  • BreachMode
    Ess skrev 2022-06-23 18:12:01 följande:

När du försöker göra det bättre. Men allt blir ännu sämre.
  • Ess
    BreachMode skrev 2022-06-23 18:32:27 följande:
    När du försöker göra det bättre. Men allt blir ännu sämre.
    Eh??
  • BreachMode
    Ess skrev 2022-06-23 18:36:02 följande:
    Eh??
    Förklarade för dig att du försökte driva igenom din poäng, men du gjorde det genast mycket värre.

Vi garvade. 
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!