Borderline..fly?
Träffar en tjej som jag misstänker har borderline. Ska jag undvika henne som pesten?
Träffar en tjej som jag misstänker har borderline. Ska jag undvika henne som pesten?
Vi var inte överens om något och hon fick för sig att jag skulle överge henne. Då tog hon in en tredje part och hittade på lögner om mig. Som tur var hände ingenting men man undrar om hon kommer att göra det igen och om det kan bli ännu värre...
Skulle det göra någon skillnad om hon var bipolär?
Skulle det göra någon skillnad om hon var bipolär?
Fly från FL vore mer trevligt än att spamma om detta "problem"
Vi var inte överens om något och hon fick för sig att jag skulle överge henne. Då tog hon in en tredje part och hittade på lögner om mig. Som tur var hände ingenting men man undrar om hon kommer att göra det igen och om det kan bli ännu värre...
Har en kompis med borderline och ingenting funkar för henne när det kommer till relationer.
hon blir needy när det gäller både kärlek och vänskap
sä fort hon inte får bekräftelse på studs. Då kväver hon personen och samtidigt spelar martyr. Så jävla jobbig.
har tyckt synd om henne i många år men jag har haft ett för stort tålamod. Hon har bara sett till sig själv hela tiden och aldrig från min synvinkel, jag ska bara orka och alltid ställa upp, men gör hon samma sak räknas det inte.