• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Zizzom

Jag tänkte kolla hur långt efter ägglossning brukar man plussa? Tänkte mest är på ÄL +9-10, fick negativt men det kanske brukar vara det?

• Swave
    Zizzom skrev 2023-01-21 18:38:33 följande:

Jag tänkte kolla hur långt efter ägglossning brukar man plussa? Tänkte mest är på ÄL +9-10, fick negativt men det kanske brukar vara det?

Det är väldigt olika :) 
  • Barbrastreisand
    Swave skrev 2023-01-21 09:06:09 följande:

Jag tog ett test imorse då jag inte kunde hålla mig längre, och hör och häpna så dykte det upp ett svagt streck. Så nu håller jag tummarna för att det är ännu starkare imorgon 😍

Vad roligt! Håller tummarna! Vilket test testade du med? Själv är man på äl+6 och längtar till måndag så jag kan testa haha
  • Snorkfrökenhär
    Zizzom skrev 2023-01-21 18:38:33 följande:

Kring ÄL+10 verkar många få plus, men samtidigt är det lika många som inte får det förrän precis vid BIM och vissa ännu senare 😆 Så det är nog olika helt enkelt.
  • Snorkfrökenhär
    Swave skrev 2023-01-21 16:55:57 följande:
    Så länge du har något "tidigt test" så tycker jag absolut du kan testa. Sen om det är negativt så behöver man inte lägga så mycket vikt i det. Det är ju inte så vanligt att plussa såhär tidigt tänker jag 🙈
    Näää, jag har bara vanliga tror jag, stickor från babyplan. Måndag-tisdag kanske jag tidigast kan få nåt streck. En evighet bort 😆

Håller tummarna att du får ett starkt utslag imorrn 😍
  • Ettfrö

Hade äl för cirka fem dagar sedan. Känner lite som träningsvärk eller älvärk på vänster sida nu, långt ner. Kan ju inte låta bli att hoppas att det är något... Drömmer

• Snorkfrökenhär
    Ettfrö skrev 2023-01-22 08:58:09 följande:

Hade äl för cirka fem dagar sedan. Känner lite som träningsvärk eller älvärk på vänster sida nu, långt ner. Kan ju inte låta bli att hoppas att det är något... Drömmer

Jag med hade massa liknande känningar några dagar efter ägglossning, tyvärr är mina borta så nu ställer jag in mig på mens om några dagar 😆 

Man vet ju inte, håller tummarna att det betyder något 🤞🏻😍

• Ettfrö

Det kan ju vara i princip vad som helst inser jag... man blir ju lite knäpp perioden mellan äl och bim Skrikandes hoppas att mensen håller sig borta för dig!

• Jantann

Gjorde just ett test som var negativt men nu några timmar senare när jag kollade anade jag något... Det är ett "testa tidigt" test. Borde vara ca 5-6 dagar kvar till BIM men inte riktigt. Dum som jag är kunde jag inte hålla mig än om det är för tidigt.

Vad tror ni? 

• Jantann

Det är äl + 9/10 men kan det verkligen visa svagt positivt efter att ha varit helt klart BLANKT negativt i ca 3h innan? :/

Svar på tråden BIM Januari 2023