BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Jag tänkte kolla hur långt efter ägglossning brukar man plussa? Tänkte mest är på ÄL +9-10, fick negativt men det kanske brukar vara det?
Jag tänkte kolla hur långt efter ägglossning brukar man plussa? Tänkte mest är på ÄL +9-10, fick negativt men det kanske brukar vara det?
Jag tog ett test imorse då jag inte kunde hålla mig längre, och hör och häpna så dykte det upp ett svagt streck. Så nu håller jag tummarna för att det är ännu starkare imorgon 😍
Hade äl för cirka fem dagar sedan. Känner lite som träningsvärk eller älvärk på vänster sida nu, långt ner. Kan ju inte låta bli att hoppas att det är något... 
Hade äl för cirka fem dagar sedan. Känner lite som träningsvärk eller älvärk på vänster sida nu, långt ner. Kan ju inte låta bli att hoppas att det är något... 
Jag med hade massa liknande känningar några dagar efter ägglossning, tyvärr är mina borta så nu ställer jag in mig på mens om några dagar 😆
Man vet ju inte, håller tummarna att det betyder något 🤞🏻😍
Det kan ju vara i princip vad som helst inser jag... man blir ju lite knäpp perioden mellan äl och bim
hoppas att mensen håller sig borta för dig!
Gjorde just ett test som var negativt men nu några timmar senare när jag kollade anade jag något... Det är ett "testa tidigt" test. Borde vara ca 5-6 dagar kvar till BIM men inte riktigt. Dum som jag är kunde jag inte hålla mig än om det är för tidigt.
Vad tror ni? 
Det är äl + 9/10 men kan det verkligen visa svagt positivt efter att ha varit helt klart BLANKT negativt i ca 3h innan? :/