• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Eileen

Hörrni, man blir ju knäpp! Hade nästan gett upp hoppet men testade idag igen (äl+11-12) och tycker mig se ett svagt svagt streck på babyplans tidiga test. Men det kan nog lika gärna vara spökstreck. Dock har jag börjat känna av molvärk, vilket ju iofs lika gärna skulle kunna betyda att mensen är på gång. Suck alltså! Men tänkte jag ska försöka komma iväg och köpa ett digitalt idag och kanske testa ikväll eller imorgon bitti, vi får se. 

• Teriz
    Eileen skrev 2023-01-19 09:48:22 följande:

Hörrni, man blir ju knäpp! Hade nästan gett upp hoppet men testade idag igen (äl+11-12) och tycker mig se ett svagt svagt streck på babyplans tidiga test. Men det kan nog lika gärna vara spökstreck. Dock har jag börjat känna av molvärk, vilket ju iofs lika gärna skulle kunna betyda att mensen är på gång. Suck alltså! Men tänkte jag ska försöka komma iväg och köpa ett digitalt idag och kanske testa ikväll eller imorgon bitti, vi får se. 

Gud va spännande! Om inte irriterande oxå haha. När hade du bim? 

cb digitala kan väl visa 5 dagar innan bim tror jag. 

• Snorkfrökenhär
    smulan57 skrev 2023-01-19 06:21:02 följande:

CD 32.. kan möjligtvis vara BIM -1 men osäker. 
    Försöker intala mig att jag ser något svagt men vet innerst inne att det är önsketänkande 💔

Testade med babyplan vanliga test. Om inte mensen kommer idag kanske jag köper ett tidigt test, vad tror ni? 

Har kunnat slappna av de senaste 2-3 månaderna och inte testat, utan istället väntat in mensen. Denna månad kändes det annorlunda så var så hoppfull 😔 

Jag tycker nog att jag kan se ett supersvagt streck på nedersta testet... Inte ge upp riktigt än tycker jag :)
  • Snorkfrökenhär
    Eileen skrev 2023-01-19 09:48:22 följande:

Oooooh, spännande du! Håller tummarna att det visar positiva resultat för dig här framöver. Svårt att låta bli att bli lite extra hoppfull :)
  • Snorkfrökenhär

ÄL+5 eller 6 för mig idag. Hade rött mycket känningar kring livmodern igår men inte lika mycket idag. Hade gärna velat känna en massa och gå omkring och låtsas och tro att det betyder något, hhahaha Tungan ute  Gud, varför går tiden så sakta?! 

• Swave
    Snorkfrökenhär skrev 2023-01-19 13:26:40 följande:

ÄL+5 eller 6 för mig idag. Hade rött mycket känningar kring livmodern igår men inte lika mycket idag. Hade gärna velat känna en massa och gå omkring och låtsas och tro att det betyder något, hhahaha Tungan ute  Gud, varför går tiden så sakta?! 

Jag vet!!! Tiden går så JÄKLA SAKTA!!!
    Jag vill börja testa nu men det är ju som ingen idé......😭
  • Zizzom
    Snorkfrökenhär skrev 2023-01-19 13:26:40 följande:

Jag är ju i samma sits som dig äl +7-8. Huvudet spelar en massa sprätt samtidigt som det är förtidigt att testa..
    Hoppas det går som du vill 😁
  • Snorkfrökenhär
    Swave skrev 2023-01-19 13:56:32 följande:
    Jag vet!!! Tiden går så JÄKLA SAKTA!!!
    Jag vill börja testa nu men det är ju som ingen idé......😭
    Nä, verkligen att kasta pengarna i sjön, haha. Det är ju lite spänning i vardagen när man kan testa, kanske kanske  får man ett glatt besked. Men imorrn är det ju fredag och helgerna brukar ju ha en tendens att gå jäkligt snabbt Tungan ute
  • Snorkfrökenhär
    Zizzom skrev 2023-01-19 13:57:13 följande:
    Jag är ju i samma sits som dig äl +7-8. Huvudet spelar en massa sprätt samtidigt som det är förtidigt att testa..
    Hoppas det går som du vill 😁
    När tänker du börja testa då? Eller har du viljestyrka nog att stå emot och vänta in BIM. Oftast har jag inte tålamod nog att vänta på BIM, men tvingar mig själv emellanåt, haha. 
  • Swave
    Snorkfrökenhär skrev 2023-01-19 14:44:33 följande:
    Nä, verkligen att kasta pengarna i sjön, haha. Det är ju lite spänning i vardagen när man kan testa, kanske kanske  får man ett glatt besked. Men imorrn är det ju fredag och helgerna brukar ju ha en tendens att gå jäkligt snabbt Tungan ute

Jo det är verkligen som att kasta pengarna i sjön, men det är de att köpa godis/läsk/alkohol/nikotin också då det egentligen inte tillför något positivt, så vi kan nog kasta lite pengar i sjön utan dåligt samvete Cool

ÄL+6 idag alltså....ja....jag skulle bli glad om jag lyckas hålla mig till ÄL+10, men känner jag mig själv rätt så kommer jag väl smygtesta på ÄL+8 Tungan ute

Svar på tråden BIM Januari 2023