BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Swave & Snorfrökenhär:
Ser det ni ser, men vet inte om det är som du Swave sa, spökstreck. Känns ju dock som att jag kommit långt nog i min cykel att det borde ha varit starkare men vad vet jag 🤷?♀️
Ska åka och köpa test nu och ta imorgon morgon. osäker om det är vanligt eller tidigt jag ska ta. Borde egentligen vänta några dagar, men ni vet hur man är 😂
Swave & Snorfrökenhär:
Ser det ni ser, men vet inte om det är som du Swave sa, spökstreck. Känns ju dock som att jag kommit långt nog i min cykel att det borde ha varit starkare men vad vet jag 🤷?♀️
Ska åka och köpa test nu och ta imorgon morgon. osäker om det är vanligt eller tidigt jag ska ta. Borde egentligen vänta några dagar, men ni vet hur man är 😂
ÄL +10 idag och tog ett tidigt test men det visade ingenting.
Tänkte vänta två dagar och sen göra ett till tidigt test. Så tråkigt att vänta!
Hästiväst: Väntan efter ÄL är den värsta. Håller tummarna för dig!
Har köpt ett tidigt test nu jag med som jag ska ta imorgon.
Håller tummarna att testen visar plus för er 😍
Ska själv försöka hålla mig till ÄL+10?. 🙄😆 Är ju en evighet dit!
Nån som har någon tanke kring det här. Har plussat, och haft super koll på ÄL och vilka dagar vi haft sex osv. Ville bekräfta mina positivta stickor med CB vecko test och den sa 2-3 v.
Men jag hade ju ÄL för 11 dagar sen. Är det bara massa hormoner så testet tror jag är längre gången? Är ju bara på cykeldag 21 av 24. Kan ju inte blivit befruktad för 2-3 v sen 🤔
Spelar ju ingen roll förstås jag har plussat!! Men blev så nyfiken.
Teriz: jag kanske är ute och cyklar, men räknas inte graviditetens första dag från förra mensens första dag? Alltså typ 2v före befruktning. Då stämmer det ganska bra 😊 Hur mår du nu förresten, några nya symptom eller så?
Teriz: jag kanske är ute och cyklar, men räknas inte graviditetens första dag från förra mensens första dag? Alltså typ 2v före befruktning. Då stämmer det ganska bra 😊 Hur mår du nu förresten, några nya symptom eller så?