BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

Snorkfrökenhär: går inte att citera. Tusen tack har inte fattat själv! Känns så skönt att prata med er främlingar haha. Läste nånstans att vecko testet kan ju bara utgå från hcg värdet och vissa har lågt andra högt därför tror den att de är fler veckor än vad det är.
Du känner ju din kropp bäst och det är så olika för alla, och man ska ju gärna vänta till bim men jag har oftast 25/26 dagar cykel. Med ÄL på 11/12 och lutealfas på 12 dagar. Och denna gången plussade jag på ÄL+9. Och tydligen höga hcg värden så inte så konstigt att det ger utslag tidigt. Så det är möjligt att plussa tidigt.
Smulan57: åh förstår dig. Besvikelsen? eftersom det är tidigt samt att den inte sugit upp tillräckligt så är de Inge konstigt att de inte visar nått. Tkr inte du ska lita på det? det är inte rätt gjort. Chansen finns fortfarande kvar! ❤️
Snorkfrökenhär: går inte att citera. Tusen tack har inte fattat själv! Känns så skönt att prata med er främlingar haha. Läste nånstans att vecko testet kan ju bara utgå från hcg värdet och vissa har lågt andra högt därför tror den att de är fler veckor än vad det är.
Du känner ju din kropp bäst och det är så olika för alla, och man ska ju gärna vänta till bim men jag har oftast 25/26 dagar cykel. Med ÄL på 11/12 och lutealfas på 12 dagar. Och denna gången plussade jag på ÄL+9. Och tydligen höga hcg värden så inte så konstigt att det ger utslag tidigt. Så det är möjligt att plussa tidigt.
Känns ju mkt lovande att redan äl+9 få så tydligt resultat, lycka till med allt! 
Känns ju mkt lovande att redan äl+9 få så tydligt resultat, lycka till med allt! 

Mår fruktansvärt illa, vet inte om jag håller på att bli galen. Checkar ut från Familjeliv någon dag. Jag får testa på söndag om mensen fortfarande ej är kommen, och försiktigt hoppas tills dess. Har snart försökt i 1 år men IVF-kliniken där jag bor tar bara emot en om man varit folkbokförd på samma adress som sin sambo minst 2 år..
Jaja, vi ses annars i februaritråden kanske 🥰