• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Oväntadedrömmen

Nu har jag tagit första testet för den här cykeln. Bim 25/1. Det var negativt. Men den här gången var jag säker på att vi inte fick till det, så blir inte förvånad.

Däremot har jag en outhärdlig trötthet i kroppen och har haft i 3 dagar. Känns som att jag aldrig mer kommer vara pigg. Igår somnade jag 1h innan middagen, ändå somnade jag 21, katten väckte mig 06 och efter det somnade jag om till nyss. 
    I vanliga fall sover jag väldigt lite och har alltid 150% energi. 
    Kan ju vara pmdsn som spökar på annat vis än vad den brukar, Återstår att se 🙂

• Swave
    Masorlin skrev 2023-01-20 09:31:20 följande:
    Haha vad är det här? Ska strecket verkligen vara så långt ut? Är på ÄL+12. Man ser ju kanske lite vad man vill se också? 😆

nej, teststrecket ska inte sitta där. Förmodligen är det defekt. Bara kasta och ta ett nytt :)

• Jantann

Hoppar gärna in här!
    Efter 2 missfall och ett MA hoppas jag på plus denna månad. 

Borde ha bim den 24 men hade både lh höjning och äl känningar konstigt nog flera dagar denna cykel så räknar med bim den 27e. Kanske äl uteblev...

Håller tummarna gör er som testar i dagarna och för er som går vidare till februari tråden, kanske ses där!

• Snorkfrökenhär
    Jantann skrev 2023-01-20 12:47:07 följande:

Hoppar gärna in här!
    Efter 2 missfall och ett MA hoppas jag på plus denna månad. 

Borde ha bim den 24 men hade både lh höjning och äl känningar konstigt nog flera dagar denna cykel så räknar med bim den 27e. Kanske äl uteblev...

Håller tummarna gör er som testar i dagarna och för er som går vidare till februari tråden, kanske ses där!

Hade också positiva ÄL-test flera dagar denna cykel men ägglossning blev det ändå efter sista dagen positivt ÄL-test. Jag tempar så jag vet att ägglossning blev av, säkert för dig också :) 
  • Frufröken12

Äsch då! Här kom mensen idag två dagar innan BIM. Blev väldigt förvånad för även om min cykel kan variera något kommer alltid mensen äl+14, det brukar jag kunna lita på .

Men har bara testat med stickor denna månaden och inte tempat så kanske uteblev ägglossningen denna månaden.

Hoppar över till februaritråden och hoppas inte se någon av er där :) lycka till med testandet! 

• Snorkfrökenhär
    Finurligafiluren skrev 2023-01-20 16:21:12 följande:

Hej igen,
    BIM imorgon.
    Vad tror ni? Ett plus va??

Jaaa 😍
  • Snorkfrökenhär
    Frufröken12 skrev 2023-01-20 15:25:46 följande:

Äsch då! Här kom mensen idag två dagar innan BIM. Blev väldigt förvånad för även om min cykel kan variera något kommer alltid mensen äl+14, det brukar jag kunna lita på .

Men har bara testat med stickor denna månaden och inte tempat så kanske uteblev ägglossningen denna månaden.

Hoppar över till februaritråden och hoppas inte se någon av er där :) lycka till med testandet! 

Lycka till nästa omgång 🤞🏻😄
  • Fruffe
    Finurligafiluren skrev 2023-01-20 16:21:12 följande:

Hej igen,
    BIM imorgon.
    Vad tror ni? Ett plus va??

Absolut! Stort grattis 😍😍😍
  • Fruffe

Tog ett test imorse, alldeles för ivrig så visste att det skulle vara negativt men ni vet ju hur det är med denna jäkla väntan. Nu bestämde jag mig för att inte ta test förrän på BIM.. så får hålla ut några dagar. Mensen är iallafall inte i närheten känns det som.. har också en mycket större aptit än jag brukar, inte för jag vet om det skulle betyda något haha. Håller tummarna för er alla!! ❤️

Svar på tråden BIM Januari 2023