• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Oväntadedrömmen

Jantann: Nej, det har jag förstås inte. Men känner så väl igen känslan av pmdsen.  Så det är bara att invänta mensen. Jag blir alltid deprimerad innan mens och får just känslan av att ingenting spelar någon roll. Skulle vilja sova mig igenom 1 vecka framåt. 🙂

Så jag är ganska säker på att mensen är intågande.  Men jag inväntar och ser vad som sker givetvis 🙂

• Jantann
    Oväntadedrömmen skrev 2023-01-23 09:32:50 följande:

Jantann: Nej, det har jag förstås inte. Men känner så väl igen känslan av pmdsen.  Så det är bara att invänta mensen. Jag blir alltid deprimerad innan mens och får just känslan av att ingenting spelar någon roll. Skulle vilja sova mig igenom 1 vecka framåt. 🙂

Så jag är ganska säker på att mensen är intågande.  Men jag inväntar och ser vad som sker givetvis 🙂

Har du fått medicin mot pmdsen? :) min syster gick via doktor.se och har fått ett helt nytt liv! Du ska inte behöva känna så. Kram till dig
  • Oväntadedrömmen
    Jantann skrev 2023-01-23 10:19:54 följande:
    Har du fått medicin mot pmdsen? :) min syster gick via doktor.se och har fått ett helt nytt liv! Du ska inte behöva känna så. Kram till dig
    De ville ge mig antidepressiva, men jag har så dåliga erfarenheter av det sen tonåren att jag hellre försöker klara mig utan. Däremot har jag ätit Slinda som preventivmedel i några år, vilket fick mitt liv att vändas till något helt annat! 
    Men eftersom jag och karln försöker oss på barn, så får jag helt enkelt stå ut tills det blir 🙂
  • Snorkfrökenhär
    Barbrastreisand skrev 2023-01-23 09:14:54 följande:
    Har du bekräftat äl med ägglossningstest? Tänker om äl skedde cd26, kan ju vara en fin implantationsdipp Oskyldig

Jag hade positiva ÄL-test 3 dagar innan tempen steg och appen bekräftade ÄL dag 25. Hade även ont kring äggstockarna de dagarna och fick sedan mina superömma bröst efter ÄL som jag alltid får 😅 

Jaaa, vet inte varför tempen hoppat, vet att vissa får implantationsdippar men vet lika många som ändå får mens sen så jag håller mig försiktigt hoppfull 😆 

• Snorkfrökenhär
    Oväntadedrömmen skrev 2023-01-23 09:32:50 följande:

Många månader mår jag exakt likadant innan mensen, sååå deppig och apatisk typ. Vill ingenting och orkar ingenting. Sen när mensen startar är det som bortblåst 😮?💨  Tråkigt om mensen är på g, håller tummarna att den håller sig borta!
  • Oväntadedrömmen
    Snorkfrökenhär skrev 2023-01-23 11:28:25 följande:
    Många månader mår jag exakt likadant innan mensen, sååå deppig och apatisk typ. Vill ingenting och orkar ingenting. Sen när mensen startar är det som bortblåst 😮?💨  Tråkigt om mensen är på g, håller tummarna att den håller sig borta!
    Ja  det är förjävligt. Min känsla håller i sig några dagar in på mensen också  men sen så 🙂

Ja, om inte annat får det vara värt besvären tills kroppen är redo för en graviditet 🙂
  • Snorkfrökenhär
    Zizzom skrev 2023-01-23 07:06:56 följande:
    Snorkf­rökenh­är
    Då är det ju inte helt ute med mig även om jag missade ta ett test i morse igen 😅

Skönt att din temp gått upp igen ☺️ trött och seg så in i här med 😅
    Jag kommer aldrig hinna testa direkt på morgonen, måste upp och iväg så jäkla tidigt så jag kanske vågar mig på att testa nån eftermiddag/kväll...men inte idag tror jag Tungan ute
  • Zizzom
    Snorkfrökenhär skrev 2023-01-23 12:23:51 följande:
    Jag kommer aldrig hinna testa direkt på morgonen, måste upp och iväg så jäkla tidigt så jag kanske vågar mig på att testa nån eftermiddag/kväll...men inte idag tror jag Tungan ute
    Jag är väll i samma sits, vaknar mellan 3 och 5 då jag är lastbilschaufför och sover i lastbilen i natt. Kommer förhoppningsvis hem imorgon så om inte mensen kommit tar jag ett test 😅

Hoppas att du får ett plus när du testar ☺️
  • Fruffe

Och så kom mensen idag. Skit också. Haha! Vi ses i februarigruppen, lycka till ni andra här inne. Håller tummarna för er 😍

• Snorkfrökenhär
    Fruffe skrev 2023-01-23 15:24:39 följande:

Och så kom mensen idag. Skit också. Haha! Vi ses i februarigruppen, lycka till ni andra här inne. Håller tummarna för er 😍

Näää, jädra skit. Nya tag, lycka till 😄
Svar på tråden BIM Januari 2023