BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Jantann: Nej, det har jag förstås inte. Men känner så väl igen känslan av pmdsen. Så det är bara att invänta mensen. Jag blir alltid deprimerad innan mens och får just känslan av att ingenting spelar någon roll. Skulle vilja sova mig igenom 1 vecka framåt. 🙂
Så jag är ganska säker på att mensen är intågande. Men jag inväntar och ser vad som sker givetvis 🙂
Jantann: Nej, det har jag förstås inte. Men känner så väl igen känslan av pmdsen. Så det är bara att invänta mensen. Jag blir alltid deprimerad innan mens och får just känslan av att ingenting spelar någon roll. Skulle vilja sova mig igenom 1 vecka framåt. 🙂
Så jag är ganska säker på att mensen är intågande. Men jag inväntar och ser vad som sker givetvis 🙂
Jag hade positiva ÄL-test 3 dagar innan tempen steg och appen bekräftade ÄL dag 25. Hade även ont kring äggstockarna de dagarna och fick sedan mina superömma bröst efter ÄL som jag alltid får 😅
Jaaa, vet inte varför tempen hoppat, vet att vissa får implantationsdippar men vet lika många som ändå får mens sen så jag håller mig försiktigt hoppfull 😆
Och så kom mensen idag. Skit också. Haha! Vi ses i februarigruppen, lycka till ni andra här inne. Håller tummarna för er 😍
Och så kom mensen idag. Skit också. Haha! Vi ses i februarigruppen, lycka till ni andra här inne. Håller tummarna för er 😍