BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
haha ja så är det såklart!!
nej jag tänkte jag behövde pausa bara för psyket men mannen var ju rätt smart och sa att ?tänk om det är just det här ägget som är bäst och det är nu det är tänkt men så hoppas vi och det tar ett år till istället?? jag bryr mig egentligen inte om när ungen blir född. Lillan var beräknad 29 december och alla bara ?åh nej sist på året!!? Nu föddes hos 5 januari istället MEN de kunde lika gärna blivit december och vem bryr sig? det är ju också lillasyskon så de får väl alkohol och bli runtkörda av storasyskonen ;)
Hur som helst, tänk om en hoppar försöken men så var det just detta ägg som var menat ❤️
Haha ja alla åldrar har sina utmaningar (Och fördelar) kan man väl bara konstatera 😆
Tycker också det är kul att vi är så många som har ÄL nu i dagarna så man kan följas åt! Jag har redan ett decemberbarn så vore på nåt vis lite ödets ironi om det skulle råka bli det igen. Men är så pass gammal så jag tycker inte jag har råd att hoppa över några ägglossningar nu när vi börjat försöka utan vi kör på 😊
6/3 var alltså cd 16 🤷?♀️
Tack snälla för svar maymom!
Känns som en vinst bara att kunna få bekräftat äl, så även om det inte tar sig för oss denna månad är det jävulskt skönt att se att kroppen "funkar" 👏👏 Ja vi lär sexa på om inte annat för nöjes skull 😜
Är så glad att jag valde att sätta igång med NC för att få bättre kontroll på vad som händer i kroppen. Vart i cykeln är du?
Tack snälla för svar maymom!
Känns som en vinst bara att kunna få bekräftat äl, så även om det inte tar sig för oss denna månad är det jävulskt skönt att se att kroppen "funkar" 👏👏 Ja vi lär sexa på om inte annat för nöjes skull 😜
Är så glad att jag valde att sätta igång med NC för att få bättre kontroll på vad som händer i kroppen. Vart i cykeln är du?
Jag har i stort sett inget fertil sekret, har endast mer "glidit" sekret men inte dom klassiska äggviteflytningarna hade det då jag åt BDG men inte annars, enl gyn läkaren kan det bero på min PCOS 🤷?♀️
Däremot har jag en kraftigt ökad sexlust runt äl så det funkar rätt bra som indikation 😂
OH så spännande, riktigt nära för dig Mao. När har du tänkt börja testa? 😊
Jag har i stort sett inget fertil sekret, har endast mer "glidit" sekret men inte dom klassiska äggviteflytningarna hade det då jag åt BDG men inte annars, enl gyn läkaren kan det bero på min PCOS 🤷?♀️
Däremot har jag en kraftigt ökad sexlust runt äl så det funkar rätt bra som indikation 😂
OH så spännande, riktigt nära för dig Mao. När har du tänkt börja testa? 😊
ÄL+10 idag och vi inväntar en kallelse till IVF pga extremt nedsatt spermieproduktion. Tog ett test från babyplan (10ul/ml) och jag ser ett sträck 😳 Bilden är helt oredigerad och tagen efter ca 2 min.
Om det här händer så kommer ja göra volter i snön.
Klokt maymom jag brukar också vara försnabb på testerna och ägnar dom minutiöst för att tolka ett streck.. Blir så stressad av det 🤦?♀️ Smart av dig att hålla ut 🥰 Jag ska på skidresa från 16-19 så det kommer ju uppehålla mig en del under lutensfasen ✊
Hörde att bisolvon skulle vara en bra grej, kanske testar det nästa cykel 😊
Anonym det ser onekligen ut som något där - hade köpt ett CB testa tidigt om jag var du 😜