• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Anonym (På riktigt?)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-03-10 09:38:37 följande:

Klokt maymom jag brukar också vara försnabb på testerna och ägnar dom minutiöst för att tolka ett streck.. Blir så stressad av det 🤦?♀️ Smart av dig att hålla ut 🥰 Jag ska på skidresa från 16-19 så det kommer ju uppehålla mig en del under lutensfasen ✊ 
    Hörde att bisolvon skulle vara en bra grej, kanske testar det nästa cykel 😊 

Anonym det ser onekligen ut som något där - hade köpt ett CB testa tidigt om jag var du 😜

Jag tog ett till nu och får samma resultat 😭❤️ Med tanke på vad vår fertilitetsutredning visade så känns det är helt otroligt. känns för bra för att vara sant
  • Anonym (På riktigt?)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-03-10 09:56:51 följande:

Alltså så häftigt att få se ett sånt resultat i det läge ni befinner er i! Hopas verkligen det stämmer och att allt går precis som det ska ❤️

Tack fina du för peppen ❤️ 
  • trefaldigmästareikärlek

Önskar att alla som följs åt i dessa grupper ska få uppleva ett plus väldigt snart ❤️ 
    Kan inte ens föreställa mig hur det kommer kännas när det är dags för oss att få vårat plus 😭😭

• Anonym (På riktigt?)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-03-10 09:56:51 följande:

Alltså så häftigt att få se ett sånt resultat i det läge ni befinner er i! Hopas verkligen det stämmer och att allt går precis som det ska ❤️

Min man hade BARA 600 spermier/ml? alltså i princip helt steril. 
  • trefaldigmästareikärlek

Åh då förstår jag verkligen glädjen om ni har plussat!!
    Rekommenderar dig att köpa ett CB testa tidigt för att säkerställa pluset så det inte är ett falskt, även om jag tycker det ser tydligt ut har jag läst så mycket om babyplans tester ❤️

• Embarazada
    Anonym (På riktigt?) skrev 2023-03-10 12:32:57 följande:
    Min man hade BARA 600 spermier/ml? alltså i princip helt steril. 
    Jag tycker du ska testa ta ett ultra tidigt digitalt test, för jag tror det är positivt Hjärta
  • Anonym (På riktigt?)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-03-10 13:03:32 följande:

Åh då förstår jag verkligen glädjen om ni har plussat!!
    Rekommenderar dig att köpa ett CB testa tidigt för att säkerställa pluset så det inte är ett falskt, även om jag tycker det ser tydligt ut har jag läst så mycket om babyplans tester ❤️

Ja men självklart, det måste jag. Jag har ett cb veckoindikator hemma som mäter 25 så jag jag kommer ta det efter helgen. fingers crossed 
  • Anonym (På riktigt?)
    Embarazada skrev 2023-03-10 13:06:20 följande:
    Jag tycker du ska testa ta ett ultra tidigt digitalt test, för jag tror det är positivt Hjärta
    Attans vad jag hoppas du har rätt ❤️ :)
  • jippi1234

Syskonförsök: 

Vet inte ringt hur jag lägger till mig men skriver här

BIM: 11/3 - andra barnet, 3:e försöket efter MF 

Tog detta testet idag! Nu vågar jag tro på det på riktigt! Och jag mår typ föööör bra. Har inget att klaga på, än hehe. Har haft mycket foglossning i min tidigare graviditet så hoppas att jag klarar mig längre utan det denna gång. 

Grattis till ni andra som plussat och jag håller tummarna att fler av er andra får erat plus snart!! Trevlig helg 

Svar på tråden BIM mars 2023