BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Klokt maymom jag brukar också vara försnabb på testerna och ägnar dom minutiöst för att tolka ett streck.. Blir så stressad av det 🤦?♀️ Smart av dig att hålla ut 🥰 Jag ska på skidresa från 16-19 så det kommer ju uppehålla mig en del under lutensfasen ✊
Hörde att bisolvon skulle vara en bra grej, kanske testar det nästa cykel 😊
Anonym det ser onekligen ut som något där - hade köpt ett CB testa tidigt om jag var du 😜
Alltså så häftigt att få se ett sånt resultat i det läge ni befinner er i! Hopas verkligen det stämmer och att allt går precis som det ska ❤️
Alltså så häftigt att få se ett sånt resultat i det läge ni befinner er i! Hopas verkligen det stämmer och att allt går precis som det ska ❤️
Önskar att alla som följs åt i dessa grupper ska få uppleva ett plus väldigt snart ❤️
Kan inte ens föreställa mig hur det kommer kännas när det är dags för oss att få vårat plus 😭😭
Åh då förstår jag verkligen glädjen om ni har plussat!!
Rekommenderar dig att köpa ett CB testa tidigt för att säkerställa pluset så det inte är ett falskt, även om jag tycker det ser tydligt ut har jag läst så mycket om babyplans tester ❤️
Åh då förstår jag verkligen glädjen om ni har plussat!!
Rekommenderar dig att köpa ett CB testa tidigt för att säkerställa pluset så det inte är ett falskt, även om jag tycker det ser tydligt ut har jag läst så mycket om babyplans tester ❤️
Syskonförsök:
Vet inte ringt hur jag lägger till mig men skriver här
BIM: 11/3 - andra barnet, 3:e försöket efter MF
Tog detta testet idag! Nu vågar jag tro på det på riktigt! Och jag mår typ föööör bra. Har inget att klaga på, än hehe. Har haft mycket foglossning i min tidigare graviditet så hoppas att jag klarar mig längre utan det denna gång.
Grattis till ni andra som plussat och jag håller tummarna att fler av er andra får erat plus snart!! Trevlig helg