• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Lulu1987

Är till 85% säker på att jag är gravid, men kan inte testa än. 🙈 Kan tidigast testa på Måndag eller Tisdag, men får se om jag kan lägga band på mig och testa efter BIM. 

• t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-18 07:20:05 följande:

fattar precis! Känns som jag är i samma veva att börja undra men jag har varit skengravid varje gång och nu vet jag ju inte ens när jag hade ägglossning så försöker bara tänka bort det och att de troligtvis inte är något mer än inbillning. De är så tokigt hur en analyserar kroppen så fort en vill bli gravid 😂

Skönt ändå!! Att tänka bort det ett tag alltså! Det visar ju sig förr eller senare ändå liksom, men oftast är man ju så otålig och nyfiken att man inte lyckas hålla sig 🥲 Ska därför bli himla skönt att åka iväg med en vän i helgen, tänka på massa annat än hur kroppen känns osv 😁
  • t123
    Lulu1987 skrev 2023-03-18 07:26:49 följande:

Är till 85% säker på att jag är gravid, men kan inte testa än. 🙈 Kan tidigast testa på Måndag eller Tisdag, men får se om jag kan lägga band på mig och testa efter BIM. 

//

Ja, det ser ut som en fin graf!! 😀✊🏻
  • Syskonförsök

Testandet smittar av sig😂
    men helt negativt här och vet ju inte när och om ägglossning ens skett! Är de som jag tror är de äl+9 men kan vara hur som helst 😂
  • Syskonförsök

Spännande! Vad gör dig så säker?😍

Lulu1987 skrev 2023-03-18 07:26:49 följande:

//

• Sanlin90

Elisabeth83 jadu säg det, enligt tempen skulle jag va äl+26 idag men tror det är något vajsing här för inget plus och ingen mens?

• t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-18 07:31:39 följande:

Det sköna med att testa är att en kan släppa de för stunden och inte fundera så mycket sen😂

Haha åh, ja men loppet är definitivt inte kört än 😊 Spännande att vi ligger ganska lika i cykeln. Egentligen skulle jag kanske föredra bebis i januari istället för december. Men nu när det strulat lite så kände jag inte att vi har råd att strunta i en månad! 😅  Jag håller med, jag testar nog hellre och att det blir negativt innan mensen kommer istället för att bli ?överraskad? av blod faktiskt!
  • Malu84

Får man hänga på ? Första försöket , 2 barn sen innan . Bim nästa söndag ungefär . 

tog ut spiralen förra månaden men tror hormonerna är lite tokiga då jag haft äl test hela månaden och fått maximal fertilitet 6e,11e och 17e. Så jag är inte så hoppfull men vi har iaf haft sex varannan dag så får vi se ☺️

• Syskonförsök

Självklart! Välkommen! :)

Malu84 skrev 2023-03-18 08:02:16 följande:

Får man hänga på ? Första försöket , 2 barn sen innan . Bim nästa söndag ungefär . 

tog ut spiralen förra månaden men tror hormonerna är lite tokiga då jag haft äl test hela månaden och fått maximal fertilitet 6e,11e och 17e. Så jag är inte så hoppfull men vi har iaf haft sex varannan dag så får vi se ☺️

Svar på tråden BIM mars 2023