BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Är till 85% säker på att jag är gravid, men kan inte testa än. 🙈 Kan tidigast testa på Måndag eller Tisdag, men får se om jag kan lägga band på mig och testa efter BIM.

fattar precis! Känns som jag är i samma veva att börja undra men jag har varit skengravid varje gång och nu vet jag ju inte ens när jag hade ägglossning så försöker bara tänka bort det och att de troligtvis inte är något mer än inbillning. De är så tokigt hur en analyserar kroppen så fort en vill bli gravid 😂
Är till 85% säker på att jag är gravid, men kan inte testa än. 🙈 Kan tidigast testa på Måndag eller Tisdag, men får se om jag kan lägga band på mig och testa efter BIM.
//

Det sköna med att testa är att en kan släppa de för stunden och inte fundera så mycket sen😂
Spännande! Vad gör dig så säker?😍
//
Elisabeth83 jadu säg det, enligt tempen skulle jag va äl+26 idag men tror det är något vajsing här för inget plus och ingen mens?
Det sköna med att testa är att en kan släppa de för stunden och inte fundera så mycket sen😂
Får man hänga på ? Första försöket , 2 barn sen innan . Bim nästa söndag ungefär .
tog ut spiralen förra månaden men tror hormonerna är lite tokiga då jag haft äl test hela månaden och fått maximal fertilitet 6e,11e och 17e. Så jag är inte så hoppfull men vi har iaf haft sex varannan dag så får vi se ☺️
Självklart! Välkommen! :)
Får man hänga på ? Första försöket , 2 barn sen innan . Bim nästa söndag ungefär .
tog ut spiralen förra månaden men tror hormonerna är lite tokiga då jag haft äl test hela månaden och fått maximal fertilitet 6e,11e och 17e. Så jag är inte så hoppfull men vi har iaf haft sex varannan dag så får vi se ☺️