• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Barbrastreisand
    t123 skrev 2023-03-17 10:11:58 följande:
    Glömde svara på när jag tänkte börja testa! kanske imorgon?! Känns lite tidigt men är vidrigt otålig 😅 Ska resa bort lördag-söndag så nästa chans blir måndag! Så jag tar nog ett litet smygtest imorgon 🙊
    När jag blev gravid med första fick jag en dipp äl+6😍 Oh spännande! Håller tummarna och så får du gärna uppdatera oss här 
  • Sanlin90

Förlåt för tmi men jag har haft sjuka flytningar idag?! Vita massor och typ som filmjölk ? Aldrig haft innan

• Foodie92

Haha Sanlin finns de nått som är tmi i dessa forum 🤭
    Aldrig varit med om, hoppas någon kan ge dig lite insikt

Jag har nu på kvällen haft som ilningar/lätt mensvärk. Känns som mycket tyder på mens men fortfarande för tidigt att säga

• t123
    Barbrastreisand skrev 2023-03-17 21:19:20 följande:
    När jag blev gravid med första fick jag en dipp äl+6😍 Oh spännande! Håller tummarna och så får du gärna uppdatera oss här 
    Åhh vad spännande, tack för pepp 😍 Uppdaterar imorgon!!
  • Elisabeth83
    Sanlin90 skrev 2023-03-17 21:20:13 följande:

Förlåt för tmi men jag har haft sjuka flytningar idag?! Vita massor och typ som filmjölk ? Aldrig haft innan

Fick också det den här månaden. Brukar aldrig ha det annars. Var  cykeln är du?
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-18 06:47:32 följande:

Väntar spänt på ditt test t123!! :)

Jag tror det sket sig med test idag! 😅 Minsta barnet vaknade med hög feber i natt och då var jag tvungen att gå och kissa vid 4, gick inte att hålla sig då, sen klev jag upp en timme senare och är nu på tåget på väg mot Stockholm för att spendera helgen där med en vän. Men tog med två tester ifall tillfälle dyker upp! Har inte ens kunnat tempa idag eftersom barntempen hade slut på batteri så fick ta mitt batteri dit. Sååå det var inget bra flyt här idag!! Får se om jag lyckas få till en kiss sen om jag ser till att inte dricka en massa ju på morgonen kanske 😁
  • Syskonförsök

Haha vilken morgon!!!
    håller tummarna för imorgon då kanske och annars måndag ;)

t123 skrev 2023-03-18 07:06:32 följande:
    Jag tror det sket sig med test idag! 😅 Minsta barnet vaknade med hög feber i natt och då var jag tvungen att gå och kissa vid 4, gick inte att hålla sig då, sen klev jag upp en timme senare och är nu på tåget på väg mot Stockholm för att spendera helgen där med en vän. Men tog med två tester ifall tillfälle dyker upp! Har inte ens kunnat tempa idag eftersom barntempen hade slut på batteri så fick ta mitt batteri dit. Sååå det var inget bra flyt här idag!! Får se om jag lyckas få till en kiss sen om jag ser till att inte dricka en massa ju på morgonen kanske 😁
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-18 07:08:36 följande:

Haha vilken morgon!!!
    håller tummarna för imorgon då kanske och annars måndag ;)

Ja annars blir det måndag när jag är på hemmaplan, man boooorde ju vänta tills dess egentligen för då borde det ju synas på test OM det nu var en sån dipp på äl+6! Har i alla fall fortsatt värk i svanken och känner mig lite illamående på morgonen. Men allt sånt kan man ju känna innan mens också så jag vågar inte tro på nåt alls 😅 Hur känns det för dig nu? 😀
  • Syskonförsök

fattar precis! Känns som jag är i samma veva att börja undra men jag har varit skengravid varje gång och nu vet jag ju inte ens när jag hade ägglossning så försöker bara tänka bort det och att de troligtvis inte är något mer än inbillning. De är så tokigt hur en analyserar kroppen så fort en vill bli gravid 😂

t123 skrev 2023-03-18 07:16:38 följande:
    Ja annars blir det måndag när jag är på hemmaplan, man boooorde ju vänta tills dess egentligen för då borde det ju synas på test OM det nu var en sån dipp på äl+6! Har i alla fall fortsatt värk i svanken och känner mig lite illamående på morgonen. Men allt sånt kan man ju känna innan mens också så jag vågar inte tro på nåt alls 😅 Hur känns det för dig nu? 😀
Svar på tråden BIM mars 2023