• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (i) skrev 2025-06-05 07:17:06 följande:
    Fakta är att åklagare lägger ner många ärenden trots att det hade kunnat utredas.

Men ja, det jag skrev nedan var vad jag tycker. Helt riktigt.
    Var får du den faktan ifrån? Nej åklagare lägger inte ner pga personliga tyckanden. De måste gå efter lagen.
  • Anonym (i)
    Anonym (Lisa) skrev 2025-06-05 12:20:03 följande:
    Var får du den faktan ifrån? Nej åklagare lägger inte ner pga personliga tyckanden. De måste gå efter lagen.
    Det sa jag inte heller. Jag sa att många ärenden läggs ner fast att de hade kunnat utredas. Med rätt resurser ska tilläggas.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Pervo)
    Anonym (S) skrev 2025-06-07 19:39:53 följande:
    Du verkar vara en jädra tråkig torrboll, fortsätt du att konversera din bordsdam,, mer än så kommer du inte få,,!! Ha ha, jag gör helikopter o raglar hem med festens hetaste dam,,,!!
    Jag hade valt Jesper alla dagar i veckan.
  • Anonym (Vedervärdig tråd)
    Anonym (Pervo) skrev 2025-06-07 19:54:02 följande:
    Jag hade valt Jesper alla dagar i veckan.
    Detsamma här. Hur kan man ens tycka att det är ett acceptabelt beteende eller ännu värre - nåt roligt - när en störd typ oombett blottar sig för andra? Då kan man ju inte vara särskilt normal i skallen själv. 

Vet redan från min barndom att vi råkade ut för en blottare som stod uppe på ett berg och äcklade sig. Han var känd i området och ingen av oss skrattade åt detta, vi blev bara äcklade och illa till mods. 

Att göra samma sak som denna blottare fast på en fest gör absolut ingen skillnad. Det är samma vidriga (och brottsliga) beteende, oavsett geografiska skillnader. 
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (i) skrev 2025-06-06 19:26:12 följande:
    Det sa jag inte heller. Jag sa att många ärenden läggs ner fast att de hade kunnat utredas. Med rätt resurser ska tilläggas.
    Du svarar inte på frågan.
  • Anonym (Dase Stark)

Veva eller inte veva? Jag tvekar.
    Springa runt i lakan och leta efter skit?
    Nja.

• Anonym (i)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-06-21 18:44:17 följande:

Veva eller inte veva? Jag tvekar.
    Springa runt i lakan och leta efter skit?
    Nja.

Springa runt i lakan? Vad det med veven att göra?

Ingen politiker som gjorde bort sig tidigare i helgen?
    Midsommar verkar vara högtiden för vevande politiker😂
  • Anonym (Dase Stark)

Någon måste väl ha vevat på någon tokig midsommarfest någonstans?

• Anonym (i)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-06-24 23:30:08 följande:

Någon måste väl ha vevat på någon tokig midsommarfest någonstans?

Det kan jag nästan garantera! 

På någon politikerfest någonstans eller bland överförfriskade ungdomar som kör sanning och konka..
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?