• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Anonym (i)
    molly50 skrev 2025-07-02 13:56:47 följande:
    Vet du,jag kan också släppa loss och ha roligt på t ex ett nöjesfält.
    Men jag kan också tycka det är jobbigt om vädret inte är bra. Eller om en karl få för sig att hala fram den och göra helikoptern på en fest.
    Men det gör inte att jag är sur och motvalls hela tiden.
    Jag kan faktiskt också släppa loss och ha roligt. Men det kan jag göra utan att blotta mig.
    Jag har aldrig sagt att du inte kan släppa loss. Du har ingen anledning att försvara dig.
    Bara höll med ts om att det ibland är roligare att bara hänga med, som i trådar som uppenbart är skämtsamt skrivna.
  • Anonym (i)
    molly50 skrev 2025-07-02 13:56:47 följande:
    Vet du,jag kan också släppa loss och ha roligt på t ex ett nöjesfält.
    Men jag kan också tycka det är jobbigt om vädret inte är bra. Eller om en karl få för sig att hala fram den och göra helikoptern på en fest.
    Men det gör inte att jag är sur och motvalls hela tiden.
    Jag kan faktiskt också släppa loss och ha roligt. Men det kan jag göra utan att blotta mig.
    Förlåt, skrev fel. Menade att jag höll med Snälla Killen.
  • Anonym (ABC)
    Mayjel skrev 2025-07-01 17:36:46 följande:
    Du förstår visst inte att trådarna syns med sina rubriker och frodas, eftersom trollen samlas härinne och även trakasserar andra medlemmar, de skötsamma medlemmarna. Både i PM och i olika trådar.

Du borde förstå att en tråd som har 14 nedåtpekande tummar och endast ett par tramsare som ger den medhåll, inte är välkommen här på forumet. Så en bättre fråga är varför dessa forumsmarodörer fortsätter med sitt trams. 

Och är de några som har tid härinne så är det i första hand alla oseriösa tramspellar. Den grupp som forumet inte är ämnat för. 
    Håller med
  • Anonym (Anders Borg)

Jag tror aldrig ni varit på en lite vildare fest, ni har det liksom inte i er. Om man ser det som en kul grej som folk garvar åt istället för ett sexuellt övergrepp som värsta dramatikern, så får man nog ett aningens roligare liv.

Hade inte brytt mig ett skit om någon gjorde det på fest. 

• molly50
    Anonym (i) skrev 2025-07-02 20:29:56 följande:
    Jag har aldrig sagt att du inte kan släppa loss. Du har ingen anledning att försvara dig.
    Bara höll med ts om att det ibland är roligare att bara hänga med, som i trådar som uppenbart är skämtsamt skrivna.
    Och jag tolkade det du skrev som att du menade att alla som inte uppskattar helikoptern eller aldrig släpper loss och har roligt alltid är sura och motvalls.
    Om det inte var så du menade så ber jag om ursäkt. Men det var lätt att tolka det så.
  • molly50
    Anonym (i) skrev 2025-07-02 20:33:13 följande:
    Förlåt, skrev fel. Menade att jag höll med Snälla Killen.
    Ok. Det kan säkert vara så som Snälla killen skriver. Men det är oavsett barnsligt att starta sådana här trådar.
  • Snälla Killen

Hmmm nu när jag läser igenom tråden, så kanske "hellikoptern" kan bli den nya attraktionen på Lisseberg 2026? 🙃

Är det någon som kommer ihåg damerna inne på gröna lund där man kastade bollar på en måltavla för att få lättklädda damer att ramla i plurret när man träffade rätt? (18 års gräns såklart)

Vevande herrar och som surkärringar vill se ett slut på borde vara en kassako och kanske kunde hjälpa till att finansiera nybygget av vattenlandet det närmaste decenniet 🤑

Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (Vedervärdig tråd)
    Snälla Killen skrev 2025-07-03 22:50:06 följande:

Hmmm nu när jag läser igenom tråden, så kanske "hellikoptern" kan bli den nya attraktionen på Lisseberg 2026? 🙃

Är det någon som kommer ihåg damerna inne på gröna lund där man kastade bollar på en måltavla för att få lättklädda damer att ramla i plurret när man träffade rätt? (18 års gräns såklart)

Vevande herrar och som surkärringar vill se ett slut på borde vara en kassako och kanske kunde hjälpa till att finansiera nybygget av vattenlandet det närmaste decenniet 🤑

Eller så kan fula gubbslem sluta uppmuntra andra fula gubbslem till att blotta sig för kvinnor, vilket är ett lagbrott som sagt och något som alla normalbegåvade kvinnor endast äcklas av.
  • Snälla Killen
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-07-03 23:13:39 följande:
    Eller så kan fula gubbslem sluta uppmuntra andra fula gubbslem till att blotta sig för kvinnor, vilket är ett lagbrott som sagt och något som alla normalbegåvade kvinnor endast äcklas av.
    Men det var ju underförstått att det enbart skulle vara halvt lagliga och snygga herrar och med magrutor, som precis hade fyllt 18, lagom till sitt första sommarjobb...

Slemmiga gubbar hittar du på vilken buss som helst.

Det finns nog några kvinnor som skulle finna ett visst nöje i att få slut på vevande lammkött. Det är jag helt övertygad om...
    Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (Vedervärdig tråd)
    Snälla Killen skrev 2025-07-03 23:35:56 följande:
    Men det var ju underförstått att det enbart skulle vara halvt lagliga och snygga herrar och med magrutor, som precis hade fyllt 18, lagom till sitt första sommarjobb...

Slemmiga gubbar hittar du på vilken buss som helst.

Det finns nog några kvinnor som skulle finna ett visst nöje i att få slut på vevande lammkött. Det är jag helt övertygad om...
    Snygga män har inga behov av att blotta sig för kvinnor för de får redan bekräftelse av det motsatta könet. Endast fulingar, desperata efter att någon ska se dem. 
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?