• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Anonym (Vedervärdig tråd)
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-06-28 00:25:59 följande:
    Men jag är inte tråkig.
    Jo, om du på allvar tycker att det är roligt när folk oombett blottar sig för andra och därmed ofredar sexuellt så har du ingen vidare humor utan bara en trist och obehaglig dito. Sluta försvara vidriga blottare. 
  • Anonym (Anders Borg)
    molly50 skrev 2025-06-28 00:27:42 följande:
    Det är kanske inget jag skulle anmäla. Men jag skulle titta bort eller gå ut för att slippa se eländet.
    Min är inget eländig alls, utan hyfsat ståtlig. Du skulle bli imponerad kan jag tro.
    molly50 skrev 2025-06-28 00:27:42 följande:
    Det är kanske inget jag skulle anmäla. Men jag skulle titta bort eller gå ut för att slippa se eländet.
    Hade det skett på min egen fest och personen vuxen (över 20 år till ådern) så hade jag definitivt polisanmält creepet, även om det var en bekant till mig.

Man gör inte så bara. Det är ett sjukt och gränslöst beteende och sjuka människor som ägnar sig åt det behöver veta hur fel de gör. Ännu sjukare om det dessutom är en fullvuxen person som blottar sig. De om några borde veta bättre.
  • Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-06-28 00:31:12 följande:
    Hade det skett på min egen fest och personen vuxen (över 20 år till ådern) så hade jag definitivt polisanmält creepet, även om det var en bekant till mig.

Man gör inte så bara. Det är ett sjukt och gränslöst beteende och sjuka människor som ägnar sig åt det behöver veta hur fel de gör. Ännu sjukare om det dessutom är en fullvuxen person som blottar sig. De om några borde veta bättre.
    Har du fester? Kan det ens kallas riktig fest utan en helikoptertur ?
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-06-28 00:34:12 följande:
    Har du fester? Kan det ens kallas riktig fest utan en helikoptertur ?
    Den frågan borde du ställa till dig själv istället. Du vet uppenbart ingenting om hur man skapar en trivsam och festlig stämning om du uppmuntrar folk till att begå sexuellt ofredande mot dina övriga gäster. Sluta försvara psyksjuka blottarcreeps.
  • Anonym (Höhö)

Eftersom snubbar verkar tycka detta är kul. Är det alltså något ni gör när ni har förfester/efterfester där det bara är män? Kör helikoptern och vevar med kuken framför varandra? Varför? 

Anonym (Höhö) skrev 2025-06-28 00:48:28 följande:

Eftersom snubbar verkar tycka detta är kul. Är det alltså något ni gör när ni har förfester/efterfester där det bara är män? Kör helikoptern och vevar med kuken framför varandra? Varför? 

Detta kan man ju hoppas på isåfall. Finns det kvinnor närvarande så blir handlingen värre än bland enbart män.

Delar man samma sjuka "humor" så kan jag köpa att blottandet inte har sexuella undertoner. Finns det dock kvinnor med i bilden så blir stämningen automatiskt en annan, om de inte på förväg vet vad som ska ske då och alla gett sitt godkännande. Något jag finner ganska osannolikt. 
  • Anonym (Höhö)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-06-28 00:52:20 följande:
    Detta kan man ju hoppas på isåfall. Finns det kvinnor närvarande så blir handlingen värre än bland enbart män.

Delar man samma sjuka "humor" så kan jag köpa att blottandet inte har sexuella undertoner. Finns det dock kvinnor med i bilden så blir stämningen automatiskt en annan, om de inte på förväg vet vad som ska ske då och alla gett sitt godkännande. Något jag finner ganska osannolikt. 
    Ja, snubbarna som tycker det är kul hävdar ju att det inte har sexuella undertoner och att man är känslig som ens föreslår det. Så därför är jag nyfiken på hur det ser ut om bara män är närvarande. Borde ju vevas hejvilt bland snubbar i så fall? 
  • molly50
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-06-28 00:30:14 följande:
    Min är inget eländig alls, utan hyfsat ståtlig. Du skulle bli imponerad kan jag tro.
    Kanske om du behåller byxorna på. Det finns inget snyggare än ett par välsittande jeans på en man,som någon skrev tidigare.
    Och det finns betydligt vackrare saker att titta på än en kuk. Oavsett hur ståtlig den än må vara.
    Jag tror att det bara är ni män som är så besatta av era egna kön att ni tror att alla andra också ska njuta av att se den.
  • molly50
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-06-28 00:31:12 följande:

Frågan är bara om polisen ens skulle gå vidare med det.

Ja,att vuxna män sysslar med såna saker och dessutom tycker det är kul är bara patetiskt.
    De verkar ha fastnat i tonåren.
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?