• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Anonym (Propellern?)

Har ju vunnit färg-tv;n på ett antal julfester men aldrig gjort propellern i alla fall .....

• Anonym (Nej)

Nej för sjutton, håll privata kroppsdelar innanför kläderna om du är bland folk. Kvinna som man.

• Anonym (Propellern?)
    Anonym (Nej) skrev 2023-02-27 19:38:34 följande:

Nej för sjutton, håll privata kroppsdelar innanför kläderna om du är bland folk. Kvinna som man.

Kan man tycka ... stod i baren på en städmässa för ett antal år sedan när en kommunal städchef städchef bredvid mig på riktigt dal-mål högt sade:
    - Grabbar, kolla här!!
    Sedan drog hon ut vänsterlöken ur kassen och bet sig själv i nippeln.
    Inget man väntade sig vid bardisken, hahaha
  • Anonym (Saknar hotfaktor)
    Anonym (Propellern?) skrev 2023-02-27 19:46:58 följande:
    Kan man tycka ... stod i baren på en städmässa för ett antal år sedan när en kommunal städchef städchef bredvid mig på riktigt dal-mål högt sade:
    - Grabbar, kolla här!!
    Sedan drog hon ut vänsterlöken ur kassen och bet sig själv i nippeln.
    Inget man väntade sig vid bardisken, hahaha
    Du kan nog räkna med att hon hatade sig själv i en månad efter det där. Minst. Efter ett sådant agerande känner man sig festlig och rolig i ett par timmar sedan kommer skammen. 
  • Anonym (Propellern?)
    Anonym (Saknar hotfaktor) skrev 2023-02-27 20:04:20 följande:
    Du kan nog räkna med att hon hatade sig själv i en månad efter det där. Minst. Efter ett sådant agerande känner man sig festlig och rolig i ett par timmar sedan kommer skammen. 
    Antagligen ... eller så kom hon inte ens ihåg att det hade hänt.
  • Anonym (arga tanten)
    Anonym skrev 2023-02-26 22:19:09 följande:

Tänk som (en del) kvinnor:
    "Jag klär mig hur jag vill och det är enbart min ensak om kroppsdelar hänger och slänger hur som helst"

Det är knappast flappande könsdelar kvinnor visar då.

Brukar du ofta jämföra äpplen med flygplan?
  • Anonym (arga tanten)

Om personen var 20 hade jag tyckt att han var en full idiot och vägrat dejta men annars inte brytt mig nämnvärt. De flesta män var helidioter minst några veckor om året i den åldern.

Om personen hade gjort det i den ålder jag är nu hade jag avskrivit honom som ett narc psykfall och brutit alla sociala förbindelser.

Du kan få spy från min balkong om du måste men om din pungsvett rör min ljusa soffa så är du dödens.

• Anonym (Propellern?)
    Anonym (arga tanten) skrev 2023-02-27 21:32:03 följande:

Om personen var 20 hade jag tyckt att han var en full idiot och vägrat dejta men annars inte brytt mig nämnvärt. De flesta män var helidioter minst några veckor om året i den åldern.

Om personen hade gjort det i den ålder jag är nu hade jag avskrivit honom som ett narc psykfall och brutit alla sociala förbindelser.

Du kan få spy från min balkong om du måste men om din pungsvett rör min ljusa soffa så är du dödens.

Man kan ju lägga på en handduk?
    Så slipper man dö i alla fall ...
  • Anonym (arga tanten)
    Anonym (Propellern?) skrev 2023-02-27 21:42:30 följande:
    Man kan ju lägga på en handduk?
    Så slipper man dö i alla fall ...
    Jag räknar inte med att individer som beter sig så har sinnesnärvaro nog för handdukar. Och den som tar mina broderade Laura Ashley-handdukar är för övrigt lika död.

Gant kan passera.
  • Anonym (Dase Stark)
    Anonym (arga tanten) skrev 2023-02-27 21:32:03 följande:

Fanns med en kille när vi var i 20-årsåldern som hade extremt stor kuk. Alla ville se den för att kolla om den verkligen var så löjligt stor och minns när han visade den på en fest.

Hände som sagt i 20-årsåldern.

Men sånt här kan ju även inträffa i vuxen ålder.
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?