• t123

BF december 2023

Hej! Startar en tråd för oss med BF i december 2023 😀 Jag är beräknad precis i månadsskiftet november-december men har gått över tiden de andra gångerna så det är nog lika bra att ställa in sig på decemberbebis 😅

Hoppas tråden fylls på nu framöver!

• Svar på tråden BF december 2023
  • Bjelka

blev så glad att jag hittade den här tråden!

plussade 1a april, tror det är bf någonstans i december enligt diverse appar. vill gärna vara med i facebookgruppen ☺️ Vore kul att följas åt!

Den här graviditeten kom oplanerat men jag och sambon är glada ändå! slutade med p-piller och tänkte köra på säkra perioder ett tag men lite slarv gjorde att det blev såhär 😅 första barnet, så man är totalrookie på allt!

• alleb

Hej allesamman! 

Jag hoppar in här jag med.
    Jag har en son sen en tidigare relation och han blir 4 nu i juni.
    Plussade nu i fredags och misstänker att jag har bf mellan 7-9 Decembe. 
    lite oklart just nu.
    men tror mer på 8:e december ^^
    Jag pratade iallafall med MVC idag och ska på inskrivningssamtal i slutet utav månaden. 
    Och har turen att få samma barnmorska som jag hade med min son. 
    (hon var guld värd för mig i förra graviditeten)

ser framemot denna graviditet och hoppas att det går vägen! 
    än så länge känns det bra. 
    och jag har klarat mig utan större symtom än svullna bröst^^

Ska bli kul att kunna följa varandra! 

ansökte även om medlem i fb gruppen :)

• Cykelhjul
    t123 skrev 2023-04-03 10:56:10 följande:
    Stort, stort grattis! Så underbart efter att ha kämpat så 🧡
    Tack så jätte mycket! Hjärta
    Swn skrev 2023-04-03 11:47:54 följande:
    Stort grattis 😍 jag har också spolat, det tog sig 3 gånger efter spolningen 👏🏼 
    Taack! Jag tror verkligen spolningen var till hjälp! Trots att ingenting blockerade enligt läkaren i mitt fall. Hade du någon blockering?
    Syskonförsök skrev 2023-04-03 20:37:58 följande:

Tack alla ❤️ gick med i gruppen nu! hoppas verkligen allt går bra för oss alla. Mina test är såååå svaga så vill bara se dem öka nu❤️

Jag tänkte nog faktiskt köpa veckoindikator och testa nästa vecka igen. Fick 1-2v igår.. En gång testoman alltid testomanSkäms

• Sandybandy

Hej allihopa ☺️ Jag hoppar in här jag med!

Har plussat på fjärde försöket med PGT (som IVF fast med testning av embryona innan de sätts in). Enligt BM och gravidappen är jag i vecka 4+6 idag. Vi påbörjade processen 2018 och detta är vårt första plus, så det känns riktigt kul, spännande och oroligt!

Symtom jag har känt av hittills är molvärk, ömma och ev lite svullna bröst, och så tycker jag att mat är vääldigt gott just nu 😅 Illamående kanske lite till och från, men det kan också vara i mitt huvud bara.

Jag är testnarkoman så testar minst en gång om dagen, och har gjort det sedan 22 mars. Det var två dagar efter insättning 😂 Jag är lite crazy. Nån här som är likadan?

Hoppas att allt går bra för oss. Det ska bli kul att följas åt ❤️

• t123
    Sandybandy skrev 2023-04-04 09:59:57 följande:

Hej allihopa ☺️ Jag hoppar in här jag med!

Har plussat på fjärde försöket med PGT (som IVF fast med testning av embryona innan de sätts in). Enligt BM och gravidappen är jag i vecka 4+6 idag. Vi påbörjade processen 2018 och detta är vårt första plus, så det känns riktigt kul, spännande och oroligt!

Symtom jag har känt av hittills är molvärk, ömma och ev lite svullna bröst, och så tycker jag att mat är vääldigt gott just nu 😅 Illamående kanske lite till och från, men det kan också vara i mitt huvud bara.

Jag är testnarkoman så testar minst en gång om dagen, och har gjort det sedan 22 mars. Det var två dagar efter insättning 😂 Jag är lite crazy. Nån här som är likadan?

Hoppas att allt går bra för oss. Det ska bli kul att följas åt ❤️

Grattis!! :) Jag har också testat massor! Men efter några dagar kunde testerna inte bli starkare och digitala visade 3+ så nu kan jag inte riktigt göra det mer och det känns nästan lite tomt utan, haha!
  • Syskonförsök

Haha jag är precis i början istället!!

t123 skrev 2023-04-04 10:23:25 följande:
    Grattis!! :) Jag har också testat massor! Men efter några dagar kunde testerna inte bli starkare och digitala visade 3+ så nu kan jag inte riktigt göra det mer och det känns nästan lite tomt utan, haha!

• t123
    Syskonförsök skrev 2023-04-04 17:27:54 följande:

Haha jag är precis i början istället!!

Ja! Och det är ju jobbigt på sitt vis istället för då analyserar man ju styrkan så enormt 😅 Men tydligt är det ju på dina!! 😍
  • Syskonförsök

Haha jag går bara naivt och hoppas jag ska få må lika bra som nu även när de vuxit sig riktigt starkt! blev illamående redan vecka 5 med dottern till v.25 och spydde morgon till kväll men än så länge mår jag prima! Men bara vecka 4 ;) lägger med dagens bild med.

t123 skrev 2023-04-04 22:43:32 följande:
    Ja! Och det är ju jobbigt på sitt vis istället för då analyserar man ju styrkan så enormt 😅 Men tydligt är det ju på dina!! 😍
  • Syskonförsök

Visst v 5 idag precis, slog om nu ;)

Syskonförsök skrev 2023-04-05 06:32:49 följande:

Haha jag går bara naivt och hoppas jag ska få må lika bra som nu även när de vuxit sig riktigt starkt! blev illamående redan vecka 5 med dottern till v.25 och spydde morgon till kväll men än så länge mår jag prima! Men bara vecka 4 ;) lägger med dagens bild med.

Svar på tråden BF december 2023