BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hej,
jag har bim om 6 dagar, har gjort cb digitalt tidig men bara fått negativt. Gjorde även ägglossningstest denna månad där den visade glad gubbe två gånger. Jag hade stickor kvar så testade igen veckan där på och det blev glad gubbe. Vad menas med det. Sen försvann såklart den glada gubben till en vanlig cirkel.
Lucylovis Så kul!! Förstår på de andra att det där alltså är positivt 🙏❤️det hade jag själv nog missar
Foodie vad tråkigt!! Hoppas att nästa gång är din 🤞❤️
ANSN jag har mest använt det ägglossningstestet som går från ring till blinkande gubbe till gubbe som stannar och då står det att när man fått gubben ska man sluta testa, kanske är för att man fortsatt kommer ha höga nivåer? Vet inte om det är samma på det som bara har gubbe eller ring
Jag har gett upp, mensen är beräknad 1-2 juni men verkar komma redan va lite rosa på pappret förut och jag tror tempen hade varit låg även om jag hade sovit med stängd mun så mensen kommer nog imorgon :(
Hejvärldenhej. Menar att det först blev cirkel, sen blinkande, sen glad gubbe. Man ska egentligen sluta ta testet då, men det gick en vecka därefter och jag hade tester kvar så jag testade igen och dåblev det, cirkel en dag, blinkande nästa dag och på tredjedagen en glad gubbe igen. Dvs på 3 veckor har jag fått glad gubbe två ggr. Gjorde ytterligare ett test för jag fortfarandw hade stickor kvar och då var det tillbaka till cirkel. Men har ont i nedre delen av magen så antar att mensen är på gång så surt om det är så.
Sanlin90 Vad menas med låg temp?
Ja, men då skriver jag väl in mig i den här tråden också, då mensen kom som på klockan imorse när jag gick upp.
1/6 - Foodie, 1a barnet
1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
1-2/6 sanlin90 2a barnet, försökt 2 år
2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
2/6 - Pälsboll, 1a barnet
3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
3/6 Hannis1983, 4e barnet. 3e försöket efter MF
6/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
8/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
8/6 - Hejasommaren, 1a barnet, 2a försöket
10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
11/6 - Loui123, 2 a barnet, 7e försöket
13/6 - ggi123, 1a barnet, 9e försöket
13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
13/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
13/6 - Malmötjej, 1a barnet, 5e försöket
15/6 - lipa3646 5e barnet 6 försöket efter änglafödsel
19/6 - Syskonförsök, 2a barnet, 2 försöket efter MF
23/6 - Barbrastreisand
23/6- ovantadedrommen
ANSN jag tempar och när mensen ska komma så sjunker temperaturen igen efter att den hållt sig högre under tiden efter ägglossning.
Sanlin90 Okej hoppas temp håller sig hög så du förhoppningsvis är gravid :)
ANSN hmm då har jag tyvärr ingen aning vad det kan betyda🙈
oväntadedrömmen så trist med mens!! Men redan 23e igen🙏
Sanlin min temp dök nu idag med:(( hade börjat tro jag har en sån ? backe? som Syskonförsök visade. Finns det chans att det kan vända tror ni? Jag säger till mig själv att det är kört