BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Så spännande! Kul att ni andra också ser det 😄 Ska ta ett(eller flera) till test imorgon bitti innan jag vågar tro på det! Vill egentligen fortsätta testa nu direkt meeen det ska ju vara morgonurin.
Måste bara kolla med er andra nu! Har ni upplevt ?spökstreck? med dessa tester? Tror att jag beställt dom från testlagret. Jag är HELT säker på att vi missade ägglossningen den här gången, vi fick till mys måndag + tisdag men ÄL var på söndagen efter. Det borde väl vara helt omöjligt att jag är gravid?? Jag testade bara för skojs skull och nu vet jag inte alls vad jag ska tro😳 Vet inte om det syns två streck på bilderna men här hemma syn det tydligt ett svagt litet streck utöver det vanliga!
Ska tillägga att jag inte har haft ett enda symptom och min kropp brukar i vanliga fall reagera överdrivet starkt på minsta lilla förändring? Är på ÄL+10 eller BIM-4 idag.
Då var vi här igen. Man tänker ju alltid att man ska vänta med att testa men det går ju inte. Nu sitter jag här igen och hoppas att det ska bli 11:e gången gillt.
Lägger upp lite bilder på dagens test iaf.
Då var vi här igen. Man tänker ju alltid att man ska vänta med att testa men det går ju inte. Nu sitter jag här igen och hoppas att det ska bli 11:e gången gillt.
AJMB stort Grattis man ser att det är positivt klart och tydligt. Själv kunde jag inte låta bli att testa mig också men fick negativt. bim -4 som dig.
Ja, det är väl taget efter 4-5 min kanske?
Det är drygt en vecka efter ÄL så väldigt tidigt :)
Ja man lever ju på hoppet!!
Du tog ingen bild på ditt test?
Jag fotar alltid av för att kunna ha en jämnförelse dag för dag
ANSN tack så mycket❤️ Håller tummarna för att du får ett positivt test närmsta dagarna, vad jag har förstått så är det många som inte plussar alls innan BIM!