• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • Sanlin90

Jag är såå trött idag, sov 2,5 h när barnet va på fsk och är så trött nu

• Bär

Nu är jag orolig över att jag kanske missade ägglossningen?
    Skrev ju i lördags att det började bli starkare på testen, på söndagen hann jag inte testa för vi var borta från morgon till sena kvällen. På måndagen var det fortfarande ganska starkt, men inte starkare än kontrollstrecket och idag var det otroligt svagt...
    Eller så är det min kropp som ej återhämtat sig från MF ännu. Ska fortsätta att testa varje dag så får vi se.
    Ska nog köpa digitala test nästa gång så det inte är någon tvekan.

Vi har myst på en hel del så jag hoppas att vi ändå prickade in ägglossning om den nu var i söndags.. 

• My871

ändrar min BIM från 13e till den 10e juni då min ägglossning kom tidigare :) 

1/6 - Foodie, 1a barnet
    1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket

1-2/6 sanlin90 2a barnet, försökt 2 år
    2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
    2/6 - Pälsboll, 1a barnet
    3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
    3/6 - Hannis1983, 4e barnet. 3e försöket efter MF
    5/6 - theremustbeanotherway, 2a barnet, 3:e försöket efter MF
    6/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
    7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
    8/6 - Hejasommaren, 1a barnet, 2a försöket 
    10/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
    10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
    10/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
    11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
    11/6 - Loui123, 2 a barnet, 7e försöket
    13/6 - ggi123, 1a barnet, 9e försöket
    13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
    13/6 - Malmötjej, 1a barnet, 5e försöket
    15/6 - lipa3646 5e barnet 6 försöket efter änglafödsel
    19/6 - Syskonförsök, 2a barnet, 2 försöket efter MF
    23/6 - Barbrastreisand
    23/6- ovantadedrommen
  • Sanlin90

Tog test idag, anar vagt på cb men det går inte ens få med på bild och babyplan syns det på som alltid men det litar jag inte på :(
  • AJMB

Måste bara kolla med er andra nu! Har ni upplevt ?spökstreck? med dessa tester? Tror att jag beställt dom från testlagret. Jag är HELT säker på att vi missade ägglossningen den här gången, vi fick till mys måndag + tisdag men ÄL var på söndagen efter. Det borde väl vara helt omöjligt att jag är gravid?? Jag testade bara för skojs skull och nu vet jag inte alls vad jag ska tro😳 Vet inte om det syns två streck på bilderna men här hemma syn det tydligt ett svagt litet streck utöver det vanliga! 

Ska tillägga att jag inte har haft ett enda symptom och min kropp brukar i vanliga fall reagera överdrivet starkt på minsta lilla förändring? Är på ÄL+10 eller BIM-4 idag. 

FÖRVIRRAD
  • SeptemberB

AJMB: Jag tycker det är ett tydligt streck! Spermier kan överleva i kroppen 6-7 dagar och kanske hade du ägglossning redan på lördagen!

Tycker det ser ut att vara "lagom" starkt med för att du ska vara på äl10-11 !

Ta ett digitalt!

• Hejvärldenhej

Sanlin du kanske ska  testa med ett sånt digitalt? Så kan det inte vara spök❤️

AJMB, jag har själv ingen erfarenhet av de testen men jag ser ett supertydligt streck!! iiii hoppas😍

• Sanlin90

Jag har ett sånt digitalt ultratidigt men tänker om det knappt syns på cbt så lär det ju inte synas på det digitala heller :(

• Syskonförsök

Jag tycker tyvärr inte jag ser något alls på dina test! Om de förra strecket var något ett par dagar sedan borde det blivit starkare nu. 

Sanlin90 skrev 2023-05-31 07:03:33 följande:

Jag har ett sånt digitalt ultratidigt men tänker om det knappt syns på cbt så lär det ju inte synas på det digitala heller :(

• Sanlin90

Nej det syntes knappt irl heller. 

Känner mig ovanligt besviken och nedslagen, jag är på äl+12 idag och mensen borde komma under dagen men istället känner jag noll ingen värk ingen pms ingenting, hade rosa flytningar för två dagar sedan när tempen dippade trodde mensen skulle komma då men sen gick den upp igen..

Svar på tråden BIM Juni 2023