BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
ÄL-test-experter! Hur tänker ni kring ?begränsa vätskeintaget före du testar?. Finns det riktlinjer här? Tycker det är så svårt? får jag negativt test för att jag de facto inte har ÄL eller för att jag fått i mig för mycket vätska? Himla bra ändå att man sen kan få bekräftat med temp i efterhand, annars hade man ju alltid varit i blindo 😅
Nämen jag orkar inte... var så säker på att det tagit sig denna gång och nu verkar jag få mens 1-2 dagar för tidigt istället. Aldrig haft en cykel på 26 dagar men det har jag tydligen denna gång. Åhhhh suck :(
Det va ett bra tag sedan jag skrev men i torsdags på bim plussade jag på riktigt i alla fall 🥰 Hoppas ni blir fler med mig snart!

Det va ett bra tag sedan jag skrev men i torsdags på bim plussade jag på riktigt i alla fall 🥰 Hoppas ni blir fler med mig snart!
Grattis!!
Aj vad jag har ont i äggstockarna denna ägglossning.
Jag känner alltid lite värk vid ägglossning, men denna gång gör det "Rynka pannan ont" till och från och det ilar och har sig.
Kan det kanske kännas annorlunda efter MF? Hur har det varit för er andra som haft MF?
Hmm.. Bim+2 här, ingen mens i sikte ännu men mensvärken är ihållande och brösten är rejält ömma. Tror att mensen kommer vilken dag som helst dock 😊
Eftersom det är första försöket så har jag ingen aning hur det ska kännas eller vad man ska kika efter... ????
Inga test hemma heller, funderar på att svänga förbi apoteket imorgon... 😊
Tjoho locylovis!! Grattis😍 och pälsboll 🙏🙏