BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hejvärldenhej Ser ett streck ialf, vad spännande
Skrev sist att jag trodde jag missat ägglossningen, men det var nog inte det för tror den är på G nu!
Testen började bli starkare igen igår, och idag har jag tagit 2 test och det jag tog nu på eftermiddagen är starkare än det jag tog imorse. Dessutom har jag ökade flytningar som jag alltid får runt ägglossningen.
Har börjat med C vitamin dagligen och fortsätter med folsyra.
Okej hörni, jag tog ett test i morse men hade så bråttom så synade aldrig ordentligt. Och nu när jag kom hem tittade jag på det och anar ett streck!?! Men man ska ju inte läsa av test sent ju 🙈 men nu kom hoppet tillbaka. Ingen mens heller än. bim idag, tempen är något lägre men kvar inom mitt span.
förstår ni hur svårt det är att vänta till i morgon??? Är testa tidigt från rfsu. Ska jag bara räkna bort det helt?
Hade ägglossning 19 eller 20e maj så är ÄL+12/13 (för så räknar man väl?)
svårt att ta bild på svaga streck men här har ni:
skickar också kurvan
Jag ska prova något nytt som jag hittat lite om på engelska, det finns en plja från young living som blandannat innehåller munkpeppar och massa annat som kan göra cykeln mer regelbunden och den innehåller saker som ökar det egna progesteronet det är några historier om att det hjälpt folk bli gravida ocj jag hoppas iaf att min cykel sk bli mer regelbunden och att jag kanske får upp tempen efter ägglossning, jag ska smärja 4 droppar innan äl och sen öka efter äl.
kag hoppas det ska hjälpa mig!
Åh! Håller tummarna för ökad temp imorgon och positivt test!
Okej hörni, jag tog ett test i morse men hade så bråttom så synade aldrig ordentligt. Och nu när jag kom hem tittade jag på det och anar ett streck!?! Men man ska ju inte läsa av test sent ju 🙈 men nu kom hoppet tillbaka. Ingen mens heller än. bim idag, tempen är något lägre men kvar inom mitt span.
förstår ni hur svårt det är att vänta till i morgon??? Är testa tidigt från rfsu. Ska jag bara räkna bort det helt?
skickar också kurvan
Håller tummarna för sent plus! Åh detta var intressant! Ska läsa på!
Jag ska prova något nytt som jag hittat lite om på engelska, det finns en plja från young living som blandannat innehåller munkpeppar och massa annat som kan göra cykeln mer regelbunden och den innehåller saker som ökar det egna progesteronet det är några historier om att det hjälpt folk bli gravida ocj jag hoppas iaf att min cykel sk bli mer regelbunden och att jag kanske får upp tempen efter ägglossning, jag ska smärja 4 droppar innan äl och sen öka efter äl.
kag hoppas det ska hjälpa mig!
Den heter progresense phyto plus
Ush har ont i magen nedre del idag & ryggsmärtor så antar att mensen är på gång nu. Hur går det för er? Någon som plussat ?
skickar också kurvan