BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Åh det där hände mig hade en suuperlång cykel, tror min kropp försökte ägglossa i 20 + dagar. Jag bestämde mig då för att bara strunta i allt en stund med att leta ägglossning och låta kroppen och hjärnan vila och komma "i ordning". Blev bara jobbigt för mig att hela tiden hoppas medan temp körde bergodalbana som den ville.
Rödluvan - i juli då är det vår tid eller hinner du en till gång innan dess? min är 37 dagar....
Hoppas ni andra får PLUS !!
Syskonförsök, tror du det är dumt att börja med munkpeppar en dag efter mensen kom? eller är det kanske bara dumt då 🧐
Lalalovee ser inget streck :/ är du på bim nu?
Enligt temp så blev det aldrig någon ägglossning på CD 18, dvs 24 maj. Dock verkar ev kroppen försöka nu igen - eller vad säger ni? Oavsett korrigerar jag mig på listan då BIM inte längre stämmer, om ÄL nu så gissar jag på BIM 18 juni istället
1/6 - Foodie, 1a barnet
1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
1-2/6 sanlin90 2a barnet, försökt 2 år
2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
2/6 - Pälsboll, 1a barnet
3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
Ägglossning har varit men jag har inga höga förhoppningar på denna cykeln tyvärr. Mannen fick prestationsångest när det var som viktigast, så vi missade det helt känns det som aja, det kommer fler månader. Tempen gick ju upp idag iaf. Alltid något
Helt ok att börja dag två! :) hoppas de hjälper!
Åh det där hände mig hade en suuperlång cykel, tror min kropp försökte ägglossa i 20 + dagar. Jag bestämde mig då för att bara strunta i allt en stund med att leta ägglossning och låta kroppen och hjärnan vila och komma "i ordning". Blev bara jobbigt för mig att hela tiden hoppas medan temp körde bergodalbana som den ville.
Rödluvan - i juli då är det vår tid eller hinner du en till gång innan dess? min är 37 dagar....
Hoppas ni andra får PLUS !!
Syskonförsök, tror du det är dumt att börja med munkpeppar en dag efter mensen kom? eller är det kanske bara dumt då 🧐
Spännande. Har du några tidigare cykler att jämföra med? Brukar tempen gå upp efter dag 5 ca efter ägglossning eller är det mer unikt? Det är ett gott tecken så jag håller tummarna ! För mig brukar de inte hoppa upp så mycket om de inte är för att ett litet ägg fäst 🥰
Ägglossning har varit men jag har inga höga förhoppningar på denna cykeln tyvärr. Mannen fick prestationsångest när det var som viktigast, så vi missade det helt känns det som aja, det kommer fler månader. Tempen gick ju upp idag iaf. Alltid något
Spännande. Har du några tidigare cykler att jämföra med? Brukar tempen gå upp efter dag 5 ca efter ägglossning eller är det mer unikt? Det är ett gott tecken så jag håller tummarna ! För mig brukar de inte hoppa upp så mycket om de inte är för att ett litet ägg fäst 🥰
Jag är på ÄL+5 idag och igår fick jag en miniblödning, först lite rosa och sen lite brunt. Är det möjligt att få nidblödning så tidigt eller är det något annat tror ni? Jag fick nidblödning i 2 tidigare graviditeter också men osäker på vilken dag i cykeln den dök upp.