• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • SeptemberB

Äl+10 idag och tog ett graviditetstest som var helt negativt så tror inte det blir något denna cykeln!

• ANSN

Min mens är försenad 2 dagar jätte märkligt för den är alltid i tid annars. Jag testade mig på bim då var det negativt. Hur många dagar får mensen var sen innan man kan kontakta en gynekolog, vet någon det? 

• My871

Tempen beter sig inte riktigt som vanligt denna månaden och det gör ju att man får upp förhoppningarna trots att vi prickade ÄL så dåligt denna månaden. Den steg kraftigt en dag för att sen lägga sig jämn och fin hyfsat högt upp:) blir spännande dagar framöver nu :) 

• My871

Varför gör man såhär mot sig själv egentligen. Jag hade bestämt mig för att inte testa förrän efter bim och så idag när tempen fortfarande var hög så kunde jag inte hålla mig. ÄL +9 och ett tydligt streck visade sig direkt på testet. Nu är det ju babyplan och jag inte vågar lita

på det iaf. Så varför är man så dum och testar Skrikandes

• Bär
    My871 skrev 2023-06-06 10:06:47 följande:

Varför gör man såhär mot sig själv egentligen. Jag hade bestämt mig för att inte testa förrän efter bim och så idag när tempen fortfarande var hög så kunde jag inte hålla mig. ÄL +9 och ett tydligt streck visade sig direkt på testet. Nu är det ju babyplan och jag inte vågar lita

Hade jag varit du så hade jag köpt ett annat test och testat!! Ser ju lovande ut 😄 
    Har ingen erfarenhet av babyplan, visar dom ofta fel?
  • My871
    Bär skrev 2023-06-06 10:13:05 följande:
    Hade jag varit du så hade jag köpt ett annat test och testat!! Ser ju lovande ut 😄 
    Har ingen erfarenhet av babyplan, visar dom ofta fel?
    Dom gör ju tyvärr det. Eller så visar dom så tidigt så många får kemiska graviditeter kanske. det verkar vara väldigt många som får streck på dessa utan att det blir en graviditet iaf.  jag har digitala hemma och vanliga stickor som visar på 25, men det känns ju inte lönt att testa än. det är väl bara att vänta antar jag.Glad
  • Syskonförsök

Det där är positivt! Mvh en som plussat och haft kemiska graviditeter med babyplan. Gör digitalt så står det garanterat gravid! Grattis !

My871 skrev 2023-06-06 10:06:47 följande:

• Syskonförsök

Hur många dagar efter ägglossning är du nu? 

har för mig att jag läst att över 17 dagar ska vara omöjligt men är det mer så har en i så fall inte haft ägglossning 

ANSN skrev 2023-06-06 08:42:10 följande:

Min mens är försenad 2 dagar jätte märkligt för den är alltid i tid annars. Jag testade mig på bim då var det negativt. Hur många dagar får mensen var sen innan man kan kontakta en gynekolog, vet någon det? 

• My871
    Syskonförsök skrev 2023-06-06 11:26:32 följande:

Det där är positivt! Mvh en som plussat och haft kemiska graviditeter med babyplan. Gör digitalt så står det garanterat gravid! Grattis !

Tror du verkligen det. usch, känner mig så osäker. Jag har ett testa tidigt kvar som jag tänkte ta imorgon på morgonen så får vi se vad det visar då. Kanske tar ett digitalt då också om det visar liknande idag. Tråkigt om det skulle stå inte gravid bara. hur går det för dig då? Har du haft ägglossning än?
  • Syskonförsök

Helt säkert!

nej inte än, så segt, men närmar sig. Hoppas på glad gubbe imorgon eller torsdag!

My871 skrev 2023-06-06 15:00:02 följande:
    Tror du verkligen det. usch, känner mig så osäker. Jag har ett testa tidigt kvar som jag tänkte ta imorgon på morgonen så får vi se vad det visar då. Kanske tar ett digitalt då också om det visar liknande idag. Tråkigt om det skulle stå inte gravid bara. hur går det för dig då? Har du haft ägglossning än?
Svar på tråden BIM Juni 2023