BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Äl+10 idag och tog ett graviditetstest som var helt negativt så tror inte det blir något denna cykeln!
Min mens är försenad 2 dagar jätte märkligt för den är alltid i tid annars. Jag testade mig på bim då var det negativt. Hur många dagar får mensen var sen innan man kan kontakta en gynekolog, vet någon det?
Tempen beter sig inte riktigt som vanligt denna månaden och det gör ju att man får upp förhoppningarna trots att vi prickade ÄL så dåligt denna månaden. Den steg kraftigt en dag för att sen lägga sig jämn och fin hyfsat högt upp:) blir spännande dagar framöver nu :)
Varför gör man såhär mot sig själv egentligen. Jag hade bestämt mig för att inte testa förrän efter bim och så idag när tempen fortfarande var hög så kunde jag inte hålla mig. ÄL +9 och ett tydligt streck visade sig direkt på testet. Nu är det ju babyplan och jag inte vågar lita
på det iaf. Så varför är man så dum och testar
Varför gör man såhär mot sig själv egentligen. Jag hade bestämt mig för att inte testa förrän efter bim och så idag när tempen fortfarande var hög så kunde jag inte hålla mig. ÄL +9 och ett tydligt streck visade sig direkt på testet. Nu är det ju babyplan och jag inte vågar lita
Det där är positivt! Mvh en som plussat och haft kemiska graviditeter med babyplan. Gör digitalt så står det garanterat gravid! Grattis !
Hur många dagar efter ägglossning är du nu?
har för mig att jag läst att över 17 dagar ska vara omöjligt men är det mer så har en i så fall inte haft ägglossning
Min mens är försenad 2 dagar jätte märkligt för den är alltid i tid annars. Jag testade mig på bim då var det negativt. Hur många dagar får mensen var sen innan man kan kontakta en gynekolog, vet någon det?
Det där är positivt! Mvh en som plussat och haft kemiska graviditeter med babyplan. Gör digitalt så står det garanterat gravid! Grattis !
Helt säkert!
nej inte än, så segt, men närmar sig. Hoppas på glad gubbe imorgon eller torsdag!