BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Idag kom den försenade mensen, håller tummarna för er!
Jag hoppar över till Juli-tråden..
Varför gör man såhär mot sig själv egentligen. Jag hade bestämt mig för att inte testa förrän efter bim och så idag när tempen fortfarande var hög så kunde jag inte hålla mig. ÄL +9 och ett tydligt streck visade sig direkt på testet. Nu är det ju babyplan och jag inte vågar lita
på det iaf. Så varför är man så dum och testar
Fick fertila sekret igår och idag ser ältestet ut såhär! Vi har inte hunnit ha sex än men blir from ikväll. Hoppas det blir vår tur nu
1/6 - Foodie, 1a barnet
1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
1-2/6 sanlin90 2a barnet, försökt 2 år
2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
2/6 - Pälsboll, 1a barnet
3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
3/6 - Hannis1983, 4e barnet. 3e försöket efter MF
5/6 - theremustbeanotherway, 2a barnet, 3:e försöket efter MF
6/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
10/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
10/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
11/6 - Loui123, 2 a barnet, 7e försöket
13/6 - ggi123, 1a barnet, 9e försöket
13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
13/6 - Malmötjej, 1a barnet, 5e försöket
15/6 - lipa3646 5e barnet 6 försöket efter änglafödsel
16/6 - Bär, 3:e barnet, 1:a försöket efter MF.
18/6 - Hejasommaren, 1a barnet, 2a försöket
19/6 - Syskonförsök, 2a barnet, 2 försöket efter MF
21/6 - Klyftpotatis, 1a barnet, försökt sedan sep-21
21/6 - Barbrastreisand
23/6- ovantadedromme
27/6 Alvedon83, femte försöket
Helt säkert!
nej inte än, så segt, men närmar sig. Hoppas på glad gubbe imorgon eller torsdag!
Eftersom jag har världens sämsta tålamod och världens sämsta karaktär så testade jag med en vanlig sticka ikväll. Alltså inte en testa tidigt och jag tyckte mig se ett litet nästan icke existerande streck på det. Jag hade ju bara hållit mig i 4 timmar så hur mycket kunde jag förvänta mig liksom. Äsch tänkte jag, jag tar och slänger bort ett digitalt test bara för att bevisa för mig själv att jag ser i syne. Jag satt där och väntade i evigheternas evighet kändes det som och sen dök det äntligen upp. GRAVID jösses. Det trodde jag aldrig. Och inte på ägglossning+9 med kvällskiss. jösse amalia.
nu kommer ju en massa frågor krypande på direkten då såklart. ska jag sluta tempa tycker ni? Ska jag sluta dricka c-vitamin varje kväll?
usch förra graviditeten slutade i ett MA i vecka 12. Kommer det verkligen gå vägen denna gången.
nu hoppas vi på många fler plus i denna tråd
Eftersom jag har världens sämsta tålamod och världens sämsta karaktär så testade jag med en vanlig sticka ikväll. Alltså inte en testa tidigt och jag tyckte mig se ett litet nästan icke existerande streck på det. Jag hade ju bara hållit mig i 4 timmar så hur mycket kunde jag förvänta mig liksom. Äsch tänkte jag, jag tar och slänger bort ett digitalt test bara för att bevisa för mig själv att jag ser i syne. Jag satt där och väntade i evigheternas evighet kändes det som och sen dök det äntligen upp. GRAVID jösses. Det trodde jag aldrig. Och inte på ägglossning+9 med kvällskiss. jösse amalia.
nu kommer ju en massa frågor krypande på direkten då såklart. ska jag sluta tempa tycker ni? Ska jag sluta dricka c-vitamin varje kväll?
usch förra graviditeten slutade i ett MA i vecka 12. Kommer det verkligen gå vägen denna gången.