Bf februari 2024
Fick bästa morsdag presenten och plussade på morsdag. Fler som nyligen plussar, enligt appar har jag bf 3feb.
Nojar dock för mf då jag hade det i januari (fick mf i vecka 9).
Fick bästa morsdag presenten och plussade på morsdag. Fler som nyligen plussar, enligt appar har jag bf 3feb.
Nojar dock för mf då jag hade det i januari (fick mf i vecka 9).
Lagt till mig nu på listan också :)
Asivoll 35 år, första barnet bf 3/2
BounceBambi 30 år, andra barnet, BF 4/2
Elliot1, 34 år, andra barnet, BF 7/2
AJMB 28 år, första barnet, BF 11/2
Mmajors 34år, 1 barnet. 13/2
hallonglass91,32 år, andra barnet BF 14/2 (ungefär)
wahjes, 28år, andra barnet, BF 14/2
Krattan123 33år, första barnet bf 16/2
My871 35 år, femte barnet, bf 17/2
Morris13, 31 år, första barnet, bf 18/2
momof4soon 30 , 4 barnet bf 28/2
Loreena1 39 år, 3e barnet bf 28/2
Jo man får ju försöka intala sig att allt är som det ska. Det ska bli skönt med semester snart så man får vila upp sig lite och göra roliga saker så tiden går snabbare. Ska du jobb länge till? Jag börjar min semester vecka 28 :)
Skönt med milda symtom även om det skapar oro. det vore ju ändå drömmen att få må bra en graviditet där allt går bra. varför må dåligt i onödan liksom :)
det går väl snabbt när det bra måendet sen vänder och ma kommer längta tillbaka till denna tiden. Haha
idag är brösten ömma och lite motvärk i magen. lite Mindre värk än i helgen så det har ju ändå varit skönt.
hur har din dag varit?
Ja verkligen! Känner att man behöver bryta vardagen lite nu så att tiden går lite snabbare 😊 Jag har också semester från vecka 28!
Jo det ä såklart blandat, man ska ju vara tacksam att man mår bra samtidigt som man ju gärna vill ha lite tecken 🙃 Skönt att du har lite mindre värk nu!
Såg att du fått 3+ också, härligt 🌸
Imorse fick jag faktiskt en rejäl kväljning innan jag hade ätit frukost, det är väl det närmaste jag kommit illamående 😅
Hur mår ni andra nu?❤️ Jag gick precis in i vecka 7 och för mig kom illamåendet från ingenstans förra veckan och vägrar ge med sig, har tack och lov bara kräkts en gång en så länge😅
Jag har försökt dämpa det med Postafen men blir sååååå trött av det + att det bara hjälper ibland. Min barnmorska ska skriva ut något som heter Lergigan som jag ska få testa istället, har någon av er erfarenhet av den medicinen? Är trött på att må illa och vara så låst hemma hela tiden! Vet att det bara har gått en vecka men tanken på att det ska vara såhär i flera veckor till ger mig verkligen PANIK.
Vad jobbigt med sånt illamående, men hoppas det hjälper med den nya medicinen. Även om man inte kräks så är det ju väldigt obehagligt att gå runt och må illa 🤢Hoppas det blir bättre snart! Har du fler symtom?
Jag är i vecka 6+5 och jag mår bra, känner ett lite dovt illamående på mornarna och är rätt trött, i övrigt mår jag typ som vanligt 💕 På gott och ont, hade gärna mått lite dåligt för att få känna att det händer något där inne!
Vad jobbigt med sånt illamående, men hoppas det hjälper med den nya medicinen. Även om man inte kräks så är det ju väldigt obehagligt att gå runt och må illa 🤢Hoppas det blir bättre snart! Har du fler symtom?
Jag är i vecka 6+5 och jag mår bra, känner ett lite dovt illamående på mornarna och är rätt trött, i övrigt mår jag typ som vanligt 💕 På gott och ont, hade gärna mått lite dåligt för att få känna att det händer något där inne!
Här är det både illamående och kräkningar, men tack och lov inte så mycket som jag har hört att andra får stå ut med! Har utöver illamåendet en extrem trötthet som jag aldrig tidigare upplevt, rapar massor (😂), är konstant supervarm och har svullna bröst.
Så skönt att du mår bra! Bebis växer säkert så det knakar där inne även om du inte mår så illa. Många jag har pratat med har inte mått illa en dag under sin graviditet så du kanske är en av dom som inte drabbas så hårt av just det! ☺️
Hej alla!
jag plussade starkt idag efter några dagars mindre starka streck, så åt rätt håll går det :)
är 37 och vi har kommit på den härliga (och lite galna) idén att skaffa en liten sladdis. har två barn som idag är 7 och 10, så kommer bli lite åldersskillnad.
fick missfall i november förra året så känner mig lite smått orolig att det här inte går hela vägen, men såg att det var fler här inne med samma historik så det känns betryggande.
skriver in mig i listan.
Capprea, 37 år, tredje barnet, bf 27/2
Hej alla!
jag plussade starkt idag efter några dagars mindre starka streck, så åt rätt håll går det :)
är 37 och vi har kommit på den härliga (och lite galna) idén att skaffa en liten sladdis. har två barn som idag är 7 och 10, så kommer bli lite åldersskillnad.
fick missfall i november förra året så känner mig lite smått orolig att det här inte går hela vägen, men såg att det var fler här inne med samma historik så det känns betryggande.
skriver in mig i listan.
Hej alla!
skriver in mig i listan.
Plockar bort mig från listan. Lycka till alla!
Hej alla,
V5+4 här! För mig har plusset varit en emotionell bergochdalbana. Blev först väldigt glad men har snabbt vänt om till en oro för missfall.
Jag har rätt ont i tjejmagen. Som mensvärk, inte när den är som värst men nästan. Tycker nätterna gör ont, brukar ta Alvedon då. utöver det har jag även bruna flytningar sedan fyra dagar tillbaka. Det började med bara lite när man torkade sig men nu landar lite även i trosskyddet.
är ju lite för tidigt för att veta vad detta är..: har fått ett tidigt ultraljud 5/7 så om lite mindre än två veckor. Men det känns som att jag är en tickande bomb och har svårt att slappna av. så är det midsommar on top of everything!
ville bara skriva av mig. Har ni liknande erfarenheter eller tankar dela gärna!
Hej alla,
V5+4 här! För mig har plusset varit en emotionell bergochdalbana. Blev först väldigt glad men har snabbt vänt om till en oro för missfall.
Jag har rätt ont i tjejmagen. Som mensvärk, inte när den är som värst men nästan. Tycker nätterna gör ont, brukar ta Alvedon då. utöver det har jag även bruna flytningar sedan fyra dagar tillbaka. Det började med bara lite när man torkade sig men nu landar lite även i trosskyddet.
är ju lite för tidigt för att veta vad detta är..: har fått ett tidigt ultraljud 5/7 så om lite mindre än två veckor. Men det känns som att jag är en tickande bomb och har svårt att slappna av. så är det midsommar on top of everything!
ville bara skriva av mig. Har ni liknande erfarenheter eller tankar dela gärna!
Hej! Då är vi lika långt gångna du och jag för jag har v 5+5 idag😊Relaterar mycket med det du skriver om hur den första tiden varit som en bergochdalbana, känns som man kastas mellan olika känslor hela tiden..
Vad skönt att du har ett tidigt ultraljud såpass snart. Även om det förmodligen just nu känns väldigt långt fram..
Hoppas du mår okej och har en fin midsommar 🌸
Hej! :)
Smyger mig in här. Plussade i torsdag då mensen inte dök upp i måndags. En väldigt oplanerad graviditet. Blir vårt sjätte barn om allt går som det ska :)