Bf februari 2024
Fick bästa morsdag presenten och plussade på morsdag. Fler som nyligen plussar, enligt appar har jag bf 3feb.
Nojar dock för mf då jag hade det i januari (fick mf i vecka 9).
Fick bästa morsdag presenten och plussade på morsdag. Fler som nyligen plussar, enligt appar har jag bf 3feb.
Nojar dock för mf då jag hade det i januari (fick mf i vecka 9).
Grattis 🌸🌸
Jag mår bra, är i 8+3 idag. Har haft lite molvärk denna vecka och kan känna ett dovt illamående vissa stunder. Annars mår jag prima.
Hur mår du själv? Vilken vecka är du i?
Lägger till mej i listan med :)
Hej igen!
Jag kan starta en grupp på facebook som är dold, ska vi säga max 100 medlemmar?
Tänker att de som vill bli inbjudna skickar ett PM till mig med sitt namn så kan jag lägga till er allt eftersom? 😊
Då kör vi ett fastnålat inlägg med presentation osv. Om det är någon som känner sig manad att vara admin med mig så vore det toppen.
Hoppas ni får en fortsatt fin dag ✨️
Hej!
Missade detta, blev det någon grupp? 🙃
Lägger till mig här med! ☺️
Elliot1 ja det finns en liten grupp på Facebook nu! Gör som det står i inlägget du citerade och gå med du också :)
Jag har varit så otroligt nojigt och absolut inte vågat tro på att det är en liten bebis som växer i magen, så idag gick jag och min sambo på ett tidigt ultraljud och tack och lov så syntes ett tydligt hjärta där inne <3 så lättad! Har mått så fruktansvärt illa i fler veckor att jag ville ha bevis på att det inte var ?i onödan?..
Risken för missfall är ju fortfarande hög då det är så tidigt, men att få bekräftat att hjärtat slår tydligt på 8+4 är ändå en sån enorm lättnad!!
Någon mer som redan hunnit göra ultraljud? (jag kanske är snål men OJ vad dyrt det var)
Elliot1 ja det finns en liten grupp på Facebook nu! Gör som det står i inlägget du citerade och gå med du också :)