Bf februari 2024
Fick bästa morsdag presenten och plussade på morsdag. Fler som nyligen plussar, enligt appar har jag bf 3feb.
Nojar dock för mf då jag hade det i januari (fick mf i vecka 9).
Fick bästa morsdag presenten och plussade på morsdag. Fler som nyligen plussar, enligt appar har jag bf 3feb.
Nojar dock för mf då jag hade det i januari (fick mf i vecka 9).
välkomna till gruppen alla nyingar och gratulerar till graviditeterna 
jag är också gärna med i en sådan grupp på Facebook om den är dold för icke medlemmar. det känns ju lite tidigt att gå ut med det för omvärlden ännu
Hej alla! :)
Jag och Min sambo har gjort ivf med barn nummer två nu och fått plus på stickan. Ska iväg om 8 dagar och göra VUL för att se om hjärtat har börjat slå. Enligt app blir bf 29 feb. En facebookgrupp går jag gärna med i :)!
har inte hunnit läsa igenom tråden än men slänger ut frågan hur ni alla mår? Förstår att det kanske diskuterats tidigare men uppdatera gärna :)
Lägger till mig på listan också 😊
Asivoll 35 år, första barnet bf 3/2
BounceBambi 30 år, andra barnet, BF 4/2
Elliot1, 34 år, andra barnet, BF 7/2
AJMB 28 år, första barnet, BF 11/2
Mmajors 34år, 1 barnet. 13/2
wahjes, 28år, andra barnet, BF 14/2
Krattan123 33år, första barnet bf 16/2
My871 35 år, femte barnet, bf 17/2
Morris13, 31 år, första barnet, bf 18/2
Capprea, 37 år, tredje barnet, bf 27/2
momof4soon 30 , 4 barnet bf 28/2
Loreena1 39 år, 3e barnet bf 28/2
Mulin 29 år, andra barnet bf 29/2
Hej!
Jag är i vecka 7 nu och har börjat må väldigt illa! Det är ett ihållande illamående från att jag vaknar till att jag somnar! Har ingen matlust eller aptit. Hoppas att det lättar om några veckor....
Är gravid för allra första gången och ska på inskrivning hos BM om 2 veckor samt då göra första ultraljudet. Är fruktansvärt nervös!!! Hoppas så innerligt att allt ser ut som det ska!
Känns förövrigt väldigt overkligt allt...kanske känns det mer på riktigt sen efter ultraljudet?
Tvåsmåunderverk, 31 år, sjätte barnet, bf 27/2
momof4soon 30 , 4 barnet bf 28/2
Hej igen!
Jag kan starta en grupp på facebook som är dold, ska vi säga max 100 medlemmar?
Tänker att de som vill bli inbjudna skickar ett PM till mig med sitt namn så kan jag lägga till er allt eftersom? 😊
Då kör vi ett fastnålat inlägg med presentation osv. Om det är någon som känner sig manad att vara admin med mig så vore det toppen.
Hoppas ni får en fortsatt fin dag ✨️
Är också gärna med i en fb grupp, var det med första barnet och det var så familjärt och mysigt! Vi var inte fler än typ 50pers dock, så finns en vits med att inte vara allllt för många :)
lägger till mig på listan!
Tvåsmåunderverk, 31 år, sjätte barnet, bf 27/2 momof4soon 30 , 4 barnet bf 28/2
Cupidus, 28år, andra barnet, bf 11/2
Hej!
Nu har jag läst igenom tråden och hoppar in. 
En Fb-grupp verkar redan finnas för er som ville gå med..
Jag plussade för ca två veckor sedan och är enligt appen i vecka 5+6. Lyckades på 12:e försöket, det här är första barnet. Blev superglad när det äntligen blev positivt! 😊
Går dock och är lite smånervig, har haft blodblandade flytningar i tisdag, onsdags och nu även lite på morgonen idag (fredag). Det är inga enorma mängder, men det krävs ju inte mycket för att man ska börja nojja. Har inskrivning den 10:e, men funderar på om man ska skriva till MVC redan nu ang. blödningarna? Kanske erbjuder dom tidigt vul?
Hej alla!
Fick nyligen veta att jag är gravid igen med 3e barnet. Har sedan tidigare en 8-åring och en 5-åring så det här blir en liten sladdis. Pga oregelbunden mens vet jag inte riktigt när jag är beräknad, men borde vara slutet på feb/början av mars så hoppas att jag platsar här =)
jag är också gärna med i fb-gruppen!