• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Jennjenn91
    GuldKvinnan skrev 2023-08-17 11:35:18 följande:
    Hihi jag har också varit onormalt blödig det sista halvåret och alltid tänkt att det kanske är något... men icke ^^ Men hoppas ändå för din skull ;)
    Haha ja hoppas får man allt. Men ja jag har nog också varit mer typ känslig i några månader. Gråter för ingenting så det var nog vanligt dethär :P
  • Natalina1451
    Syskonförsök skrev 2023-08-17 12:28:38 följande:
    Förhoppningarna blir så höga med denna fina graf! illamående av och till igår och idag lite i bakgrunden mest hela tiden med så tankarna börjar surra. Kände mig på väg att bli sjuk igår kväll men hoppas Verkligen inte vanlig sjukdom är orsaken!! Ska prova testa imorgon eller lördag❤️
    Det ser onekligen lovande ut, om du är äl +10 imorgon hade jag testat med ett digitalt testa tidigt från clearblue. det fick jag själv pluss med på äl+10 för en dryg vecka sedan. håller tummarna
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-08-17 12:28:38 följande:
    Förhoppningarna blir så höga med denna fina graf! illamående av och till igår och idag lite i bakgrunden mest hela tiden med så tankarna börjar surra. Kände mig på väg att bli sjuk igår kväll men hoppas Verkligen inte vanlig sjukdom är orsaken!! Ska prova testa imorgon eller lördag❤️
    Åh va spännande! När brukar din temp gå ned inför mens? Min började gå ned två dagar innan mens.
  • Syskonförsök

Alvedon83 skrev 2023-08-17 12:54:54 följande:
    Åh va spännande! När brukar din temp gå ned inför mens? Min började gå ned två dagar innan mens.
    Runt äl+12 så samma. Men dessa är två tidigare grafer så de brukar aldrig ens vara så höga i temp och helt annorlunda som du ser! Så absolut spännande nu. Hoppas bara de betyder något och inte bara ger falskt hopp.
  • Fruffe

Fick precis blod på pappret när jag torkade mig :/ 
    så bara att ta nya tag. håller tummarna för er ❤️ 

• Janbo
    Fruffe skrev 2023-08-16 21:57:41 följande:
    Åååh håller tummarna för att det går vägen denna månaden. Låter ju som bra symtom ändå ;) 

jag har känt av:
    -illamående
    -ytliga ådror på brösten
    -huvudvärk
    -konstiga flytningar
     -tröööööött
    -och en känsla bara av att jag är gravid?
    hoppas hoppas? imorgon är det bim -2. Ska ta test med morgonurin. När tänkte du börja testa? När är bim för dig? 
    Ont i ljumsen idag, känns som jag sträckt den (fast det har jag inte) 😅 Såg ditt test men håller tummarna!!
    Jag har bim 25/8 tror jag. Kommer troligen inte testa i förväg då jag fick missfall i juli, vill hellre se ett starkare streck på bim i så fall 😊
  • Janbo
    Sanlin90 skrev 2023-08-17 08:01:47 följande:

Min temp är mycket jämnare med inositolen men verkar inte vara någon ägglossning på gång :(

Bara en liten fundering.. Jag har läst att Inositol må höja äggkvalitén men kan även sänka LH-nivåerna. Har du haft strul med ägglossningen länge?
  • Janbo

Åh nej 😩

Fruffe skrev 2023-08-17 16:42:37 följande:

Fick precis blod på pappret när jag torkade mig :/ 
    så bara att ta nya tag. håller tummarna för er ❤️ 

• Sanlin90

Janbo jag har nog bara haft ägglossning 3 gånger sedan april 2021 men har inte pco utan väger bara för mycket :( har ganska svaga äl test..
    började med macaroot idag med både för pigghet och fertilitet!

• Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-08-17 14:54:41 följande:
    Runt äl+12 så samma. Men dessa är två tidigare grafer så de brukar aldrig ens vara så höga i temp och helt annorlunda som du ser! Så absolut spännande nu. Hoppas bara de betyder något och inte bara ger falskt hopp.
    Testa imorrn🤩
Svar på tråden BIM Augusti 2023