• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • cutepenguin
    Fruffe skrev 2023-08-17 16:42:37 följande:

Fick precis blod på pappret när jag torkade mig :/ 
    så bara att ta nya tag. håller tummarna för er ❤️ 

Neej, vad trist 😔❤️

Varför ska symptom på graviditet vara så lika symptom på mens? 😒 Väldigt irriterande. 

• condii
    Syskonförsök skrev 2023-08-17 14:54:41 följande:
    Runt äl+12 så samma. Men dessa är två tidigare grafer så de brukar aldrig ens vara så höga i temp och helt annorlunda som du ser! Så absolut spännande nu. Hoppas bara de betyder något och inte bara ger falskt hopp.
    Alvedon83 skrev 2023-08-17 12:54:54 följande:
    Åh va spännande! När brukar din temp gå ned inför mens? Min började gå ned två dagar innan mens.

Åh vad spännande! Håller tummarna för dig! 

Detta fick mig att slänga ett extra öga på mina grafer och de ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig. Har nyss haft ÄL så är helt känslig nu, håller på att börja böla av att det ser så hopplöst ut 🙃😅  

• Alvedon83
    Mepås skrev 2023-08-17 19:50:12 följande:

Vad tror ni? BIM-2 ej koncentrerat urin på eftermiddagen.

Ser inget steck
  • Syskonförsök

Tack för alla hållna tummar ❤️ hoppas så innerligt de betyder något bara, livrädd att de bara tar upp hoppet och sen blir så mycket värre! Försök 15 nu om jag räkna försök innan och efter vårt missfall. Det borde verkligen vara vår tur ? jag får se om jag vågar testa imorgon, en liten del vill ändå vänta så jag absolut kan lita på testet! Får se lite 😅

Jennjenn91 skrev 2023-08-17 12:30:44 följande:
    Vad spännande! Håller tummarna :D
    Natalina1451 skrev 2023-08-17 12:31:58 följande:
    Det ser onekligen lovande ut, om du är äl +10 imorgon hade jag testat med ett digitalt testa tidigt från clearblue. det fick jag själv pluss med på äl+10 för en dryg vecka sedan. håller tummarna
    Alvedon83 skrev 2023-08-17 18:39:27 följande:
    Testa imorrn🤩
    condii skrev 2023-08-17 20:06:03 följande:

Detta fick mig att slänga ett extra öga på mina grafer och de ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig. Har nyss haft ÄL så är helt känslig nu, håller på att börja böla av att det ser så hopplöst ut 🙃😅  

• Syskonförsök

Är det något jag sett från att kolla grafer kan de egentligen se ut hur som helst och ändå vara plus! Det är bara ett ?fina? så som den jag har nu brukar ge mer förhoppningar!

condii skrev 2023-08-17 20:06:03 följande:

• Embarazada
    Mepås skrev 2023-08-17 19:50:12 följande:

Vad tror ni? BIM-2 ej koncentrerat urin på eftermiddagen.

Negativt. Det enda jag ser är babyplan earlys typiska gråa spökstreck. Får såna varje gång med deras tester tyvärr. 
  • Sanlin90

Jag har spottings och ont som bara den i höger äggstock och allmänt molande i hela magen och ryggen, inga äggviteflytningar, vad kan det här va? Ingen ägglossning ännu och cd 15

• barnlängtan89

Jag fick mensen idag så ingen lycka denna gång, känns liiiite tröstlöst när man hållit på i ett år. 🙈 men men bättre lycka nästa gång. Lycka till allihopas som väntar.  🙏

• Alvedon83
    barnlängtan89 skrev 2023-08-17 21:26:43 följande:

Jag fick mensen idag så ingen lycka denna gång, känns liiiite tröstlöst när man hållit på i ett år. 🙈 men men bättre lycka nästa gång. Lycka till allihopas som väntar.  🙏

Beklagar😓
Svar på tråden BIM Augusti 2023