BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Babybel95: jag beklagar verkligen 💔 skulle säga att det är en kemisk och du kan nog bada, eftersom fostret inte fäst ordentligt i livmodern bör de inte blivit något sår där så bör inte vara en ökad infektionsrisk. ❤️
Jag verkar ha fått mens igen på cd 16
Tack alla ❤️ det känns förjävligt just nu men det är vad det är. Jag har varit i kontakt med vården och fick ok på att bada men de kunde inte konstatera om missfall eller kemisk utan undersökning. Jag tror jag väljer att tro att det var kemisk och betraktar detta som mens. Nya tag snart.
Lämnade termometern hemma så denna cykel provar jag att slappna av och inte tempa..
Tack för alla hållna tummar ❤️ hoppas så innerligt de betyder något bara, livrädd att de bara tar upp hoppet och sen blir så mycket värre! Försök 15 nu om jag räkna försök innan och efter vårt missfall. Det borde verkligen vara vår tur ? jag får se om jag vågar testa imorgon, en liten del vill ändå vänta så jag absolut kan lita på testet! Får se lite 😅
Åh vad spännande! Håller tummarna för dig!
Detta fick mig att slänga ett extra öga på mina grafer och de ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig. Har nyss haft ÄL så är helt känslig nu, håller på att börja böla av att det ser så hopplöst ut 🙃😅
Fortfarande alltför bra! Vågade inte testa imorse dock, rädd de är för tidigt så en oavsett blir besviken!! Kanske vågar imorgon om den fortsätter hög 😅

Fortfarande alltför bra! Vågade inte testa imorse dock, rädd de är för tidigt så en oavsett blir besviken!! Kanske vågar imorgon om den fortsätter hög 😅
//
Är på ÄL+7 idag. Hade lite halsbränna igår, och nu.. Annars inget. Vågar verkligen inte hoppas för mycket heller, kommer bli så besviken. När jag blev gravid i maj (som slutade i MA) var jag så naiv och så positiv, så när jag fick + tänkte jag att jaha vad lätt det gick. Hade på något sätt intalat mig att jag var infertil 😅
Men nu? Tänker att allt jag känner är tecken på mens bara.. Har BIM på måndag, men har väldigt kort lutealfas så kommer nog testa tidigast onsdag om inte mensen dykt upp innan dess.
Ville bara skriva av mig 😂
Fick idag äl+6 (typ där nådtans) en hugg i magen närmare höften imorse och nu eftermiddagen molande värk. Nästan mensvärkaktigt om jag böjer mig fram.. någon som har erfarenhet?
Jag blev gravid andra försöket med dottern och tänkte också så naivt att oj vad lätt de var. Med syskonförsök gick både jag och maken in med inställning att de går nog fort igen. nu sitter vi här på vårt femtonde försök 👋🏼