• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Mololo
    Sanlin90 skrev 2023-08-17 21:23:05 följande:

Jag har spottings och ont som bara den i höger äggstock och allmänt molande i hela magen och ryggen, inga äggviteflytningar, vad kan det här va? Ingen ägglossning ännu och cd 15

Kolla upp så du inte har ett utomkvedshavandeskap i höger äggledare då. 😳🙏🏼
  • babybel95

Plussade tisdags. Tyvärr verkar det ha varit kemisk graviditet/missfall. Blöder och testet idag visar negativt. Vad ska man tro på kemisk eller missfall? Är i Grekland också, så antar att bada är inte ok?

• Anonym (Anonym)

Janbo : nej bara missfallet förra månaden, så ingen mer mens emellan. 

Varm
    Illamående emellanåt 
    Trött
    Mensvärk 

Typ det 

• Janbo
    babybel95 skrev 2023-08-18 06:24:00 följande:

Plussade tisdags. Tyvärr verkar det ha varit kemisk graviditet/missfall. Blöder och testet idag visar negativt. Vad ska man tro på kemisk eller missfall? Är i Grekland också, så antar att bada är inte ok?

Jag beklagar ❤️ Vet hur det känns..
    Kemisk skulle jag säga. Vet inte om det där med bada, jag hade nog rådfrågat vården.
  • Alvedon83

Nä va tråkigt, beklagar😓😓❤️
  • Syskonförsök

Åh nej vad tråkigt!! Har själv varit med om det 😰❤️ jag själv skulle nog behandlat det som vanligt mens när det är så nära på bim men jag vet inte alls vad vården brukar säga. Du kan ju ringa 1177 eller skriva meddelande på deras hemsida. Varm kram❤️

• Jennjenn91

Jag beklagar :( 
    Jag hade behandlat det som en mens men du bör nog rådfråga 1177 för jag är en slarvmaja 
  • cutepenguin

Är på ÄL+7 idag. Hade lite halsbränna igår, och nu.. Annars inget. Vågar verkligen inte hoppas för mycket heller, kommer bli så besviken. När jag blev gravid i maj (som slutade i MA) var jag så naiv och så positiv, så när jag fick + tänkte jag att jaha vad lätt det gick. Hade på något sätt intalat mig att jag var infertil 😅 

Men nu? Tänker att allt jag känner är tecken på mens bara.. Har BIM på måndag, men har väldigt kort lutealfas så kommer nog testa tidigast onsdag om inte mensen dykt upp innan dess.

Ville bara skriva av mig 😂 

Svar på tråden BIM Augusti 2023