BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Jag har spottings och ont som bara den i höger äggstock och allmänt molande i hela magen och ryggen, inga äggviteflytningar, vad kan det här va? Ingen ägglossning ännu och cd 15
Plussade tisdags. Tyvärr verkar det ha varit kemisk graviditet/missfall. Blöder och testet idag visar negativt. Vad ska man tro på kemisk eller missfall? Är i Grekland också, så antar att bada är inte ok?
Janbo : nej bara missfallet förra månaden, så ingen mer mens emellan.
Varm
Illamående emellanåt
Trött
Mensvärk
Typ det
Plussade tisdags. Tyvärr verkar det ha varit kemisk graviditet/missfall. Blöder och testet idag visar negativt. Vad ska man tro på kemisk eller missfall? Är i Grekland också, så antar att bada är inte ok?
Åh nej vad tråkigt!! Har själv varit med om det 😰❤️ jag själv skulle nog behandlat det som vanligt mens när det är så nära på bim men jag vet inte alls vad vården brukar säga. Du kan ju ringa 1177 eller skriva meddelande på deras hemsida. Varm kram❤️
Babybel95 jag beklagar verkligen 😔❤️
Är på ÄL+7 idag. Hade lite halsbränna igår, och nu.. Annars inget. Vågar verkligen inte hoppas för mycket heller, kommer bli så besviken. När jag blev gravid i maj (som slutade i MA) var jag så naiv och så positiv, så när jag fick + tänkte jag att jaha vad lätt det gick. Hade på något sätt intalat mig att jag var infertil 😅
Men nu? Tänker att allt jag känner är tecken på mens bara.. Har BIM på måndag, men har väldigt kort lutealfas så kommer nog testa tidigast onsdag om inte mensen dykt upp innan dess.
Ville bara skriva av mig 😂