• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Jennjenn91
    Janbo skrev 2023-08-19 10:07:06 följande:
    Tänkte testa på måndag eller tisdag igen.. jag ser ju ett svagt blått streck men ja? tiden utvisar 😂
    Jag väntar med ett grattis till ditt nästa test. haha men jag är exalterad!
  • cutepenguin
    Janbo skrev 2023-08-19 09:55:47 följande:
    //

Så alltså.. jag ser en mycket mycket svagt blått streck (sambon ser det också). Läste av testet direkt efter 3 min och fotade. Äl+10 och bim-6 så det ska ju inte vara något annat än svagt. Ser ni eller uppläsningen klarar inte det? Förra gången testade jag först på äl+12 och då dyntes det mer (om än svagt).

Vågar mig på ett grattis! Tycker alltid dessa tester är svåra att se på när folk laddar upp bilder, men tycker ditt är ganska tydligt! ❤️

• Janbo
    Jennjenn91 skrev 2023-08-19 10:12:55 följande:
    Saken är den att jag är alltid jätteskeptisk när folk lägger upp på sina och tänker ?men det där är ju ingenting, jag ser inget? osv osv. Men på ditt! Jag SER!

Håller tummarna så 😍
    Jag kommer att vänta med att gratta mig själv till EFTER bim. Jag skulle inte ens testa innan bim.. *suck*

Förra månaden slutade i en kemisk grav så jag är ju spänd, orolig och glad på samma gång.

• Jennjenn91
    Janbo skrev 2023-08-19 10:16:30 följande:

Håller tummarna så 😍
    Jag kommer att vänta med att gratta mig själv till EFTER bim. Jag skulle inte ens testa innan bim.. *suck*

Förra månaden slutade i en kemisk grav så jag är ju spänd, orolig och glad på samma gång.

Håller alla tummar jag har!! Gud vad spännande
  • Janbo
    cutepenguin skrev 2023-08-19 10:15:57 följande:

Vågar mig på ett grattis! Tycker alltid dessa tester är svåra att se på när folk laddar upp bilder, men tycker ditt är ganska tydligt! ❤️

Tack ❤️ Då är nästa steg att ta sig förbi en risken för en kemisk graviditet. När kan man som tidigast komma och göra vul?
  • Syskonförsök

Jag ser! Men jag hatar de där testen, känns som många lagt upp spök på dem!! Men de där borde väl vara något!!?

Janbo skrev 2023-08-19 09:55:47 följande:
    //

Så alltså.. jag ser en mycket mycket svagt blått streck (sambon ser det också). Läste av testet direkt efter 3 min och fotade. Äl+10 och bim-6 så det ska ju inte vara något annat än svagt. Ser ni eller uppläsningen klarar inte det? Förra gången testade jag först på äl+12 och då dyntes det mer (om än svagt).
  • Janbo
    Syskonförsök skrev 2023-08-19 10:33:13 följande:

Jag ser! Men jag hatar de där testen, känns som många lagt upp spök på dem!! Men de där borde väl vara något!!?

Har tyvärr inget digitalt testa tidigt tror jag.. 😬 
    Jag tycker det ser ut som det positiva i juli fast ännu svagare. Testar om någon dag igen så borde det i så fall ses tydligare 😊
  • Natalina1451
    Janbo skrev 2023-08-19 08:59:19 följande:

Precis vaknat, är på äl+10 (men bim-6 tror jag?.). 

Har inte kissat än och har ultratidigt hemma.. vad säger ni? Ska jag..?

ja kör! Jag plussade med ultratidigt på äl+10 🤗
  • Syskonförsök

Jag har alltid digitalt testa tidigt hemma ifall en ser ett svagt plus på vanligt test ;) så skönt att kunna bekräfta med!!

Janbo skrev 2023-08-19 10:35:32 följande:
    Har tyvärr inget digitalt testa tidigt tror jag.. 😬 
    Jag tycker det ser ut som det positiva i juli fast ännu svagare. Testar om någon dag igen så borde det i så fall ses tydligare 😊
  • cutepenguin
    Janbo skrev 2023-08-19 10:19:33 följande:
    Tack ❤️ Då är nästa steg att ta sig förbi en risken för en kemisk graviditet. När kan man som tidigast komma och göra vul?

Jag tror VUL går att göra redan i vecka 5-6, däremot ses ju inte ett tickande hjärta då. Men då bör dom kunna se graviditeten, om den är på rätt ställe osv. Så de vill väl helst att man ska vänta tills man är i vecka 9 för att kunna se mer. ❤️

Åh hoppas jag också plussar denna månad! Är på ÄL+8 idag.. så nervös 😂

Svar på tråden BIM Augusti 2023