• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Syskonförsök

Har du flera? Skulle tagit om jag hade fler! ;)

Janbo skrev 2023-08-19 08:59:19 följande:

Precis vaknat, är på äl+10 (men bim-6 tror jag?.). 

Har inte kissat än och har ultratidigt hemma.. vad säger ni? Ska jag..?

• Syskonförsök

Tack för alla hållna tummar❤️ jag hoppas de bara var för tidigt att testa imorse och det blir ett plus. MEN om inte så har jag säkert fått så fin graf av bättre hormonbalans, troligtvis endera pga minskad vikt sedan tidigare (4kg) och/eller att jag bytt tjänst och inte har någon stress i vardagen längre. ❤️ det borde ju i så fall båda gått för framtida försök om det är det som är anledningen till så fin graf. Men vi får se! Hoppet är det sista som
    lämnsr. Blir det inget denna gång får jag åtminstone dricka när vi ska utomlands till veckan 😂😂 försöka hitta något positivt ;)

• Janbo
    Syskonförsök skrev 2023-08-19 09:24:30 följande:

Har du flera? Skulle tagit om jag hade fler! ;)

Ja, det har jag 😂
  • GuldKvinnan

Ska på kräftskiva ikväll så tog ett digitalt testa tidigt imorse (BIM -2) men det var negativt. Skit också :(

• Janbo

Så alltså.. jag ser en mycket mycket svagt blått streck (sambon ser det också). Läste av testet direkt efter 3 min och fotade. Äl+10 och bim-6 så det ska ju inte vara något annat än svagt. Ser ni eller uppläsningen klarar inte det? Förra gången testade jag först på äl+12 och då dyntes det mer (om än svagt).
  • Janbo
    GuldKvinnan skrev 2023-08-19 09:30:05 följande:

Ska på kräftskiva ikväll så tog ett digitalt testa tidigt imorse (BIM -2) men det var negativt. Skit också :(

Åh beklagar 😔😔 Kräftskiva låter ju väldigt roligt och jag hade nog druckit något glas extra 🥲 Hoppas det tar sig snart ❤️
  • Jennjenn91
    Janbo skrev 2023-08-19 09:55:47 följande:
    Så alltså.. jag ser en mycket mycket svagt blått streck (sambon ser det också). Läste av testet direkt efter 3 min och fotade. Äl+10 och bim-6 så det ska ju inte vara något annat än svagt. Ser ni eller uppläsningen klarar inte det? Förra gången testade jag först på äl+12 och då dyntes det mer (om än svagt).
    Men? men! Det är väl positivt?? Eller?! Skrattande
  • Janbo
    Jennjenn91 skrev 2023-08-19 10:02:55 följande:
    Men? men! Det är väl positivt?? Eller?! Skrattande
    Tänkte testa på måndag eller tisdag igen.. jag ser ju ett svagt blått streck men ja? tiden utvisar 😂
  • Jennjenn91
    Janbo skrev 2023-08-19 10:07:06 följande:
    Tänkte testa på måndag eller tisdag igen.. jag ser ju ett svagt blått streck men ja? tiden utvisar 😂
    Saken är den att jag är alltid jätteskeptisk när folk lägger upp på sina och tänker ?men det där är ju ingenting, jag ser inget? osv osv. Men på ditt! Jag SER!
Svar på tråden BIM Augusti 2023