BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Solklart negativt test. Så väntar på mensen nu då. Inbillning och allt då. Svin kul. Men kommer bli svårt och bli gravid när jag gått upp och väger de jag gör nu. Allt känns bara skit
Forsatt negativa tester för mig. Meeeen tycker verkligen att jag har tydligare ådror på brösten? Och lite molvärk men det har jag typ alltid ... Är på äl +10 idag så ska ta ett testa tidigt imorgon så får jag ge upp sen. Man hoppas så mycket!
Lycka till alla som är på äl just nu eller i dagarna :)
Vad tror ni, kan ägglossning ha skett igår (CD17) Eller borde temperaturen varit högre idag om det var så? 🙏

Vad tror ni, kan ägglossning ha skett igår (CD17) Eller borde temperaturen varit högre idag om det var så? 🙏

@Horisonten, ang NC. Jag fick också en bortfallsblödning direkt efter uttag av hormonspiral. Den första cykeln jag hade då blev totalt 33 dagar med ÄL på dag 21. Bekräftades både med temp och LH-test. De kommande cyklerna har dock varit mer ?normala?/liknar de jag hade innan spiral - haft cykel på 26 dagar med ÄL CD 13, väldigt punktligt. Detta gjorde att vi missade ÄL cykel 2 då jag trodde den skulle komma kring dag 20? så kroppen ställer om sig och appen visar fortfarande inte ?rätt? utan förutser någonstans mittemellan CD 13 och 21 nu Men jag tänker att vi börjar sexa minst varannan dag redan från CD 9-10!
@condii, man behöver minst 2 eller om det är 3 dagar med tempohöjning för att bekräfta ÄL. Kännu som en ganska diskret höjning? Hur har det varit tidigare cykler?
@condii, man behöver minst 2 eller om det är 3 dagar med tempohöjning för att bekräfta ÄL. Kännu som en ganska diskret höjning? Hur har det varit tidigare cykler?
Jo exakt, inväntar de kommande två dagarna också och hoppas på ytterligare höjning så jag kan få det bekräftat. Vågar inte vara helt säker på att det var igår trots att jag tror det.
Här är jämförelse mot de två senaste cyklerna. Oregelbundet 🙃