BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Horisonten: tänker att du själv skrev att ni har mycket tunt omkring er och då kan ju ovanstående vara en kombination av pms och stress. Det kan vara kört, men behöver inte vara det. Det är nog ingen av oss här som kan ge dig ett 100% svar. Vi kill-gissar ju bara...
Horisont:
De flesta ägg fäster på äl+9 och äl+10. Innan dess kan du omöjligt få positivt på graviditetstest. När ägget fäster tar det 1-2 dagar innan det syns på ett gravdititetstest. Säg då att ägget fäster på dag 9 och du börjar på hcg 5 så är det bara på hcg 10 på dag 11!
Visar mina positiva test (rfsu testa ofta). Obs att jag valt de foton där strecken syns som absolut bäst. På många foton syns det inte alls! Tror mitt ägg fäste dag 8.
Äl+9: La upp detta i Spökstreckstråden och fick då svar att det var negativt. Såhär bra syntes strecket bara om jag hade testet i starkt ljus!
Äl+10: Här börjar det synas mer 😊
Horisonten: tänker att du själv skrev att ni har mycket tunt omkring er och då kan ju ovanstående vara en kombination av pms och stress. Det kan vara kört, men behöver inte vara det. Det är nog ingen av oss här som kan ge dig ett 100% svar. Vi kill-gissar ju bara...