• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Fruffe
    Syskonförsök skrev 2023-08-09 18:58:04 följande:

Nu är nog lista såååå sjukt långt bort men är det någon annan med bim runt 22 augusti?🥰 

Jag har runt 19/20 augusti 😍 väntan känns lång 🙈
  • Fruffe
    Syskonförsök skrev 2023-08-09 20:07:25 följande:

Alltså är det bara jag som inte kan känns min tapp??😂 enligt BM sitter min tydligen lite gömd😅 vet ej vad de innebär men kan inte alls känna den

Har du provat känna om du sitter på huk? För mig funkar det bättre 😍
  • AliciaNN

Jag fick kämpa lite för att nå den när den var mjuk för då sitter den tydligen också högre upp enligt vad jag läst, och det stämde ju för mig.

• Anonym (T)
    Syskonförsök skrev 2023-08-09 20:07:25 följande:

Alltså är det bara jag som inte kan känns min tapp??😂 enligt BM sitter min tydligen lite gömd😅 vet ej vad de innebär men kan inte alls känna den

Jag brukar känna när jag sitter på toa eller på huk. Ibland vid ÄL kan den vara så långt upp att jag inte känner den. Men beror ju också på hur långa fingrar du har 🤪 Kanske får lära killen hur han kan känna efter annars, han kanske har längre fingrar 😉
  • Nomen123

Horisonten: du ska inte ringa gyn och be om ett Ultraljud om du mår som du gör, det är ju inte helt otippat att du får komma in om du beskriver det du beskriver här.. Så kanske du får lugnat dina tankar och funderingar lite.. Då vet du ju sen 🙂

• Syskonförsök

Oh det var nära! När planerar du att testa eller ser du om mensen dyker upp?

GuldKvinnan skrev 2023-08-09 20:09:23 följande:
    21 augusti här! :)
  • Syskonförsök

Spännande! Får kanske prova! Nu är ändå ägglossningen över dock men kanske testar om jag kan känna i nästa cykel. :)

Fruffe skrev 2023-08-09 20:18:41 följande:
    Har du provat känna om du sitter på huk? För mig funkar det bättre 😍
  • GuldKvinnan
    Syskonförsök skrev 2023-08-09 20:43:12 följande:

Oh det var nära! När planerar du att testa eller ser du om mensen dyker upp?

Jag har slutat att testa innan BIM, så jag väntar :) Du då?
  • Sanlin90

Min tapp hittar knappt ens gynekologen typ den är
    jättelpmgt in och gömmer sig, dom hade bekymmer på förlossningen kan man väll säga då jag inte va helt nöjd med att ha en hel hand uppkörd även om ett huvud med 36cm i omkrets ocj en unge på 4070gram skulle ut.

• Syskonförsök

Oh. Jag skulle önska kunna det men vet att jag inte klarar det😂🙈 

GuldKvinnan skrev 2023-08-09 20:47:20 följande:
    Jag har slutat att testa innan BIM, så jag väntar :) Du då?
Svar på tråden BIM Augusti 2023