BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Nu är nog lista såååå sjukt långt bort men är det någon annan med bim runt 22 augusti?🥰
Alltså är det bara jag som inte kan känns min tapp??😂 enligt BM sitter min tydligen lite gömd😅 vet ej vad de innebär men kan inte alls känna den
Jag fick kämpa lite för att nå den när den var mjuk för då sitter den tydligen också högre upp enligt vad jag läst, och det stämde ju för mig.
Alltså är det bara jag som inte kan känns min tapp??😂 enligt BM sitter min tydligen lite gömd😅 vet ej vad de innebär men kan inte alls känna den
Horisonten: du ska inte ringa gyn och be om ett Ultraljud om du mår som du gör, det är ju inte helt otippat att du får komma in om du beskriver det du beskriver här.. Så kanske du får lugnat dina tankar och funderingar lite.. Då vet du ju sen 🙂
Oh det var nära! När planerar du att testa eller ser du om mensen dyker upp?
Spännande! Får kanske prova! Nu är ändå ägglossningen över dock men kanske testar om jag kan känna i nästa cykel. :)
Oh det var nära! När planerar du att testa eller ser du om mensen dyker upp?
Min tapp hittar knappt ens gynekologen typ den är
jättelpmgt in och gömmer sig, dom hade bekymmer på förlossningen kan man väll säga då jag inte va helt nöjd med att ha en hel hand uppkörd även om ett huvud med 36cm i omkrets ocj en unge på 4070gram skulle ut.
Oh. Jag skulle önska kunna det men vet att jag inte klarar det😂🙈