BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Den mest gråa och trista dagen på länge och mensen kom som ett brev på posten... lika låg och besviken som vanligt.
Ta hand om er! Ses förhoppningsvis (inte) i novembertråden!
Varför är äl 8 för tidigt?
för mig är äl 8 5 dagar innan bim nämligen . Det borde ju gå bra att testa då? I alla fall enl testen?
Jag testade då svagt positivt både igår och idag :) Igår var det precis så man kunde ana det men idag är det ingen tvekan att det är ett till streck :)
Jag var då helt säker på att det skulle vara för tidigt att testa igår för innan har det alltid varit negativt och blivit positivt några dagar senare. Så blev minst sagt förvånad att det visade nåt :)
Jag testade då svagt positivt både igår och idag :) Igår var det precis så man kunde ana det men idag är det ingen tvekan att det är ett till streck :)
Jag var då helt säker på att det skulle vara för tidigt att testa igår för innan har det alltid varit negativt och blivit positivt några dagar senare. Så blev minst sagt förvånad att det visade nåt :)
Är på äl 8, testade negativt imorse med ett testa tidigt test. Vet att det är alldeles för tidigt men kunde inte hålla mig. Har hela dagen varit inställd på att det inte blir något.
Nu hittade jag en liten liten blodfläck i trosan, men inget när jag torkar mig. Brukar aldrig ha det annars..vågar inte hoppas på att det är en nidblödning.
Hej!
Jag har BIM om två eller tre dagar, 28 eller 29 oktober. Jag har ingen aning om när jag hade ägglossning, men hade ont i magen den 14 och 15 oktober. Hade sex den 17 oktober (dag 12 i cykeln). Jag tycker att det är svårt med dagar hit och dit. Vet inte vad det är som gör ont heller, är det innan, under eller efter ägglossningen.