BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Någon här som tagit ut hormonspiral?
Min BM sa när hon tog ut den att det kanske kommer bli nån droppa bruntblod i trosan samma dag men annars blödde jag ingenting mer.
Nu igår (3 dagar senare) så hade jag mensvärk hela dagen, och när jag torka mig vart det blod på pappret. Idag har inget mer blod kommit men mensvärken finns svagt kvar.
Är det normalt efter man tagit ut spiral? 🙂 trodde först det var mensen som redan kom! Men verkar ju inte va det?
Någon här som tagit ut hormonspiral?
Min BM sa när hon tog ut den att det kanske kommer bli nån droppa bruntblod i trosan samma dag men annars blödde jag ingenting mer.
Nu igår (3 dagar senare) så hade jag mensvärk hela dagen, och när jag torka mig vart det blod på pappret. Idag har inget mer blod kommit men mensvärken finns svagt kvar.
Är det normalt efter man tagit ut spiral? 🙂 trodde först det var mensen som redan kom! Men verkar ju inte va det?
När jag tog ut min hormonspiral så fick jag två dagar efter som mens med mensvärk, hade inget under spiralen. Sen två veckor senare fick jag positivt på ägglossningtest 😊
tack❤️❤️ hoppas på samma lycka för er!
det andra försöket, men förra månaden så tror jag inte vi prickade äl helt.
jag är så tacksam att det tog sig, en stor lättnad att veta att vi båda är fertila oavsett hur detta nu slutar. men har också dåligt samvete att det gått så snabbt för oss medan andra försökt så länge utan resultat😔❤️
Hallå nu behöver jag hjälp???
Är på äl+5
För ett par dagar sedan tog jag ett äl test för att konstatera att äl var slut, och mycket riktigt så var det ett svagt streck.
Tog ett IDAG och det är starkare??
Har någon en förklaring?😅
Är på äl+5
För ett par dagar sedan tog jag ett äl test för att konstatera att äl var slut, och mycket riktigt så var det ett svagt streck.
Bara starkare, men ser ut som att det skulle vara lika starkt om någon dag?
Hej! Jag skriver in mig i listan och hoppas någon här inne har samma erfarenhet som mig och kanske vill bolla lite!
Jag är på försök 5 efter missfall och min kropp verkar ha ballat ur med pms symptom efter missfallet, kommer jag ens lyckas bli gravid när kroppen är såhär nu? Hur lång tid ska det ta för kroppen att bli normal.. om den ens blir det? Det tog sig på första försöket som resulterade i missfall och det är så ledsamt att få mens månad efter månad.. när man blev så glad för plusset i somras även om det var kortvarigt. Hoppa att få se många plus här inne den här månaden!
1/11 - sommar2019juni, 1a barnet, 1a försöket
1/11 - Mamman, 2:a barnet, håller inte koll på försök (BIM 1 nov)
1/11 - SaMoE, 1a barnet, 3:e försöket.
tack❤️❤️ hoppas på samma lycka för er!
det andra försöket, men förra månaden så tror jag inte vi prickade äl helt.
jag är så tacksam att det tog sig, en stor lättnad att veta att vi båda är fertila oavsett hur detta nu slutar. men har också dåligt samvete att det gått så snabbt för oss medan andra försökt så länge utan resultat😔❤️
Är på äl+5
LH finns i princip hela cykeln i kroppen och fluktuerar över cykeln, en del får ganska starka äl test samtidigt som de får positivt graviditetstest.
Sen är ju inte ett positivt LH test en garanti för att man faktiskt ägglossar så det är möjligt att kroppen försökt men misslyckas och gör ett nytt förösk.
Tempar du? En förhöjd temp är i princip det endas sättet att bekräfta ägglossning.