BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Nej, jag beställde igår tidiga gravtest från Graviditetskollen. Tänker att de kommer antingen imon eller onsdag, ska försöka hålla mig tills dess. Allra bästa hade varit att vänta till helgen men det är ju sååå långt tills dess, haha
När ska du testa? Såg att vi har samma bim
Fortfarande inte ägglossning vad jag upptäckt men nu kom det en flygning som var lite brun. Typ gammalt blod? Aldrig fått så tidigare? Inte blödigt på 2v sen missfallet. Nån som har erfarenhet? Var som en liten liten brun klump typ i flytningen som var lite som äggvitaflytning vid äl. Även typ lite mensvärk?
hakar på här! har inte fått tillbaka mens efter förlossning men fick glad gubbe på äl test idag! Så skriver bim ungefärligt utefter det
1/11 - sommar2019juni, 1a barnet, 1a försöket 1/11 - Mamman, 2:a barnet, håller inte koll på försök (BIM 1 nov)
1/11 - SaMoE, 1a barnet, 3:e försöket.
2/11 - MissIsLiia, 4:e barnet, 8:e försöket.
Fortfarande inte ägglossning vad jag upptäckt men nu kom det en flygning som var lite brun. Typ gammalt blod? Aldrig fått så tidigare? Inte blödigt på 2v sen missfallet. Nån som har erfarenhet? Var som en liten liten brun klump typ i flytningen som var lite som äggvitaflytning vid äl. Även typ lite mensvärk?
BIM igår och ingen mens än... är på konferens så har inte testat än, men får testa ikväll eller imorgon om den fortfarande inte dykt upp då. Pirrigt!! =D
@äpplelina tack för info!! Gör inte ont längre och inte kommit något mer så tänker jag avvaktar. Annars ringer jag gyn, vill ju inte ha en infektion 😅
Hur går de för alla?
hur många mer än jag har plussat?
håller alla tummar & tår för er. Speciellt ni som försökt sååå länge